چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت؛ عوامل اجرایی مراسم هفته رشت تجلیل شدند

با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت؛

عوامل اجرایی مراسم هفته رشت تجلیل شدند

همای خبر نقل از روابط عمومی و امور بین االملل شورای شهر رشت علیرضا تاج شهرستانی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر رشت در نشست تجلیل از عوامل اجرایی برنامه هفته رشت در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد :

با عرض احترام خدمت شما سروران گرامی و تقدیر و تشکر از تمام مدیران ، پرسنل و همکاران محترم در شهرداری رشت ، شهردار محترم شهر رشت ، اعضای محترم شورا و همکاران خود در کمیسیون تخصصی فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورا که در برگزاری باشکوه مراسمات گسترده هفته رشت تلاش و مساعدت کردند .

جا دارد تشکر ویژه ای هم داشته باشم از جناب آقای مهندس فروتن برای مدیریت در روند اجرای باشکوه بزرگترین رویداد خوراک کشور در رشت و ستاد اجرایی این رویداد با مشارکت اداره کل میراث و گردشگری استان ، همچنین تشکر ویژه ای از سرکار خانم زره پوش که به عنوان رایزن و هماهنگ کننده بخش بین الملل این رویداد . تلاش شبانه روزی داشتند برای حضور سفرای کشورهای دوست و همسایه ، که با حضور سفرای خارجی این مراسم در جایگاه بالاتری در سطح بین الملل قرار گرفت .

در پایان از حضور ارزشمند دکتر شکرخواه و جناب آقای ابراهیمی و جناب آقای افشاری که در این جلسه شرف حضور دارند تقدیر و تشکر می نمایم .

امیدواریم  بتوانیم در گام های بعدی ، هدف از برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهر رشت را در راستای ایجاد بسترهای بزرگ فرهنگی و رویکرد بلند مدت فرهنگی و با نگاه شناساندن فرهنگ غنی استان گیلان و شهر رشت به جهانیان برنامه ریزی کنیم .

شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲

About نسرین عشقی

Check Also

بهار عمرانی شهرداری سیاهکل, با عملیات بازسازی در مرکز تفریحی پاشوران

بهار عمرانی شهرداری سیاهکل, با عملیات بازسازی در مرکز تفریحی پاشوران اختصاصی همای خبر– هرچند …