چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور سرپرست استانداری گیلان و مدیران دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت؛ آغاز ویژه برنامه های هفته دولت در گیلان با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان

ویژه برنامه‌های هفته‌ی دولت در گیلان، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با ادای احترام مدیران استان و جمعی از کارکنان دولت به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای رشت آغاز شد.

همای گیلان، صبح امروز با حضور دکتر ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، خانواده های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای رشت ویژه برنامه‌های هفته‌ی دولت در گیلان با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز شد.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند شهیدان، قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشتند.

در نخستین روز از هفته دولت با حضور سرپرست استانداری گیلان به صورت همزمان ۳۳ پروژه شرکت آب و فاضلاب گیلان با اعتباری بالغ بر ۲۲۶ میلیارد ریال، واحد تولیدی انواع پوشاک با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریال، واحد تولیدی و بسته‌بندی انواع نهاده ها و فرآوردهای کشاورزی با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

/گیل خبر

 

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …