چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور سرپرست فرمانداری رشت، صورت پذیرفت؛ عرض تسلیت و دلجویی از خانواده شهیده مدافع سلامت شهرستان رشت

سرپرست فرمانداری رشت برای عرض تسلیت و دلجویی از خانوده فلاحی در منزل شهیده مدافع سلامت شهرستان رشت حضور یافت.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، سرپرست فرمانداری رشت با همراهی دکتر ابراهیمی مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان با حضور در منزل شهیده مرضیه فلاحی بهیار بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت، ضمن قدردانی از مجاهدت‌های کادر درمان این ضایعه ناگوار را به خانواده این شهیده مدافع سلامت تسلیت گفتند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان رشت در این دیدار ضمن تسلیت شهادت شهیده مدافع سلامت شهرستان، گفت؛ شهیده مرضیه فلاحی در کنار سایر جهادگران عرصه درمان تمام عمر پر برکت خویش را صرف نجات جان بیماران و حفظ سلامت آحاد جامعه نمود و با ایثار و از خودگذشتگی و حضور در صف اول مبارزه با ویروس کرونا به خیل نام آوران وطن پیوست و جاودانه شد.

امام پناهی اظهار داشت: این شهیده مدافع سلامت در پیامی واضح و صریح به همه ما آموخت کسانی که عهد خود را با خدایشان محکم بسته‌اند، بی‌تردید خدمات و نام نیک شان همواره در خاطر مردم قدرشناس ایران و شهرستان رشت باقی خواهد ماند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …