چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استانداری گیلان؛ سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی و معاون عمرانی فرمانداری و سرپرست بخشداری مرکزی رشت معرفی شدند

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشداری مرکزی رشت معرفی شدند.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و بخشداری مرکزی رشت، ساعاتی پیش با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان و فرماندار رشت در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.

حسین مصطفی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ضمن گرامیداشت ایام، اظهار کرد: جایگاهی که امروز به جوانان واگذار می‌شود، امانتی است که به عنوان مسئولیت سپرده می‌شود، این امانت توسط مردم عزیز شهرستان سپرده شده زیرا همه فرصت‌ها و مسئولیت‌ها متعلق به مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزود: خدمت به مردم توفیقی است که توسط خداوند به امانت گذاشته شده و باید تا مادامی که در این جایگاه قرار دارید امانتدار خوبی باشید. فرصت خدمت به مردم مسئولیت سنگینی است که باید به نحو احسن انجام گیرد.

وی ادامه داد: هیچ کدام از مدیران و مسئولین، رسالتی مهمتر از خدمت به مردم ندارند و باید به این رسالت افتخار کنند زیرا مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند، مردمی که ۴۳ سال انواع فشارهای اقتصادی و اجتماعی، تحریم‌ها و جنگ را تحمل کردند لذا خدمت به این مردم را افتخار و فرصت می‌دانیم. برای به ثمر نشستن این انقلاب و نظام خون‌های پاک بهترین جوانان این مرز و بوم ریخته شد بر همین اساس به فرموده امام(ره) «حفظ انقلاب و نظام از نماز هم واجبتر است».

مصطفی‌پور با اشاره به اینکه مردم به این دولت مردمی امیدوارند، اضافه کرد: خون‌های ریخته شهدا بیانگر این است که باید قدردان این شهدا باشیم و بدانیم چه مسئولیت سنگینی داریم. رفع مشکلات مردم خواسته مقام معظم رهبری و دولت انقلابی است، همه مدیران ما باید در میدان باشیم و به میز و صندلی تکیه نکنیم و در دل مردم مشکلات را رصد و مرتفع کنیم.

مصطفی‌پور با بیان اینکه کنار مردم بودن امروز از واجبات هر مسئولیتی است، گفت: سال‌های سال بین مردم و مسئولین فاصله افتاده و باید بپذیریم شرایط به گونه‌ای بود که مردم، مسئولین را جدای از خود می‌دیدند و اعتماد عمومی کم رنگ شد لذا واجب است مسئولین ما در این دولت تعمدا هم شده در بین مردم حضور یابند و اعتماد عمومی به جامعه بازگردد.

وی ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی‌های فرمانداری شهرستان رشت در میزبانی از رئیس جمهور و هیات همراه، گفت: برای معاونین سابق فرمانداری شهرستان و همچنین بخشدار مرکزی که تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمت بهتر به مردم به کار گرفتند، آرزوی توفیق دارم و امیدوارم کماکان در مسئولیت‌های پیشرو همچنان موفق باشند، برای جوانانی که امروز معارفه می‌شوند هم آرزوی موفقیت دارم.

حمیدرضا امام‌پناهی فرماندار رشت در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی(ع) با اشاره به تکریم و معارفه معاونین فرمانداری و بخشدار مرکزی شهرستان رشت، اظهار کرد: همه معتقدیم مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت بوده و باتوجه به اینکه نگاه اسلامی و دینی بر نظام جمهوری اسلامی حاکم است، برای انجام این تکلیف مسئولیت‌مان سنگین‌تر می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت افزود: خدمت در نظام جمهوری اسلامی توفیقی است که در قالب یک فرصت نصیب افراد می‌شود؛ باید تمام توان و تلاش‌مان را در راستای این ارائه خدمت به مردم به کار گیریم و بتوانیم به اهداف دولت سیزدهم به توسعه، عمران و آبادانی تحقق ببخشیم.

وی گفت: شعار دولت مردمی ایران قوی «خدمت بی منت به مردم» و «انتخاب و انتصاب مدیران» بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب است، مصادیق و افرادی که باید در مسیر وارد شوند باید ضمن اینکه جوان باشند از تجربیات خوبی هم برخوردار باشند، تغییر هر مدیر به منزله عدم رضایت عمومی نیست بلکه براساس نگاه و نوع سلایق مدیریتی حاکم بر جامعه است.

امام‌پناهی با بیان اینکه تلاش‌ها بر این است که با کمک مجموعه مدیران شهرستان بتوانیم خدمت بی منت براساس نگاه این دولت به مردم ارائه کنیم، تصریح کرد: ضمن قدردانی از تلاش‌های معاونین سابق فرمانداری و بخشدار مرکزی، برای معاونین و بخشدار جدید آرزوی توفیق و خدمت بی منت دارم و انشاالله منشا تحول و حرکت نو در شهرستان باشند.

در ادامه این نشست با تقدیر از تلاش های آقایان نادر خوارزمی، علی اکبر پور علی و مانی زرشکی، آقایان عبدالله عموزاد، هانی سام دلیری و محمد صادق زارع به ترتیب عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و. بسرپرست بخشداری مرکزی رشت معرفی شدند

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …