چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور فرماندار رشت، برگزار شد؛ جلسه هماهنگی همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

جلسه هماهنگی همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور علی فتح الهی فرماندار شهرستان رشت برگزار شد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، جلسه هماهنگی همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به ریاست مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت، با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مسئول بسیج اقشار شهرستان، رئیس هیات ورزشهای همگانی گیلان در محل فرمانداری رشت برگزار شد.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر ضرورت توجه به توسعه ورزش های همگانی و سلامت جامعه، افزود: جا دارد با توجه به واکسیناسیون حداکثری در شهرستان رشت، با رعایت کامل پروتکل ها در راستای بالا بردن نشاط و شادابی در بین شهروندان، اقدام به برگزاری برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و مذهبی نماییم .

نماینده عالی دولت در مرکز استان با بیان اینکه افزایش روحیه نشاط و شادابی به جامعه نوعی افزایش ایمنی بدن در برابر بیماری است، گفت: همایش پیاده روی درهفته گرامیداشت بسیج از جمله برنامه های مهم و حائز اهمیتی است که از همه دستگاه های اداری انتظار میرود در این راستا مشارکت و حضور فعال داشته باشند.

گفتنی است در تاریخ ۵ آذرماه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایش بزرگ پیاده روی با همت هیات ورزشهای همگانی، اداره ورزش و جوانان و بسیج در شهر رشت با حضور آحاد مردم برگزار می شود.

باکانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود: تعمیق دموکراسی و مردم سالاری مهم ترین رکن، امرانتخابات است

فرماندار لنگرود: تعمیق دموکراسی و مردم سالاری مهم ترین رکن، امرانتخابات است ✍️️به گزارش همای …