چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور فرماندار رضوانشهر، برگزاری فینال اولین دوره مسابقات فوتسال کشوری شرکت‌های زیرمجموعه گروه هلدینگ تاسبکو به میزبانی چوکای رضوانشهر در سالن ورزشی شهید ویرانی پره سر

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، عصر امروز فینال اولین دوره مسابقات فوتسال کشوری شرکت‌های زیرمجموعه گروه هلدینگ تاسبکو با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، فرمانده انتظامی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مهندس کاظمی مدیرعامل شرکت چوکا، مدیران ارشد تاسبکو و ورزش دوستان به میزبانی چوکای رضوانشهر در سالن ورزشی شهید ویرانی پره سر این شهرستان برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این مراسم با تبریک حماسه سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر از عوامل برگزاری این دوره از مسابقات علی الخصوص مدیران مجموعه گروه هلدینگ تاسبکو که این فضا را برای کارگران شرکت های زیر مجموعه آماده نمودند تقدیر و تشکر کرد و افزود: هدف از برگزاری این چنین مسابقات ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین جوانان است و در شرایط کنونی هر چه بتوانیم فعالیت‌های سالم و رو به رشدی را برای جوانان فراهم کنیم، بیشتر در مسیر سلامت جامعه قدم برداشته ایم.

وی با اشاره به شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: ان شاءا… شرکت سلولزی به کمک شما کارگران زحمتکش در راستای تحقق شعار سال گام های مهمی را بردارند.

مهندس صفوی با اشاره به برنامه های دولت سیزدهم افزود: دولت مردمی نگاه ویژه ای به ورزش و حمایت از ورزشکاران و رفع مشکلات زیرساختی در این حوزه اهتمام لازم را دارد.

در پایان تیم شرکت چوکای رضوانشهر قهرمان این دوره از مسابقات شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …