چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور فرماندار رضوانشهر؛ آیین کلنگ زنی و احداث ایستگاه آتش نشانی شهید محسن روحانی در رضوانشهر

در دومین روز از هفته پدافند غیرعامل، آیین کلنگ زنی و احداث ایستگاه آتش نشانی شهردار رضوانشهر که به نام شهید محسن روحانی از شهدای والامقام پلاسکو می باشد در رضوانشهر با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، در دومین روز از هفته پدافند غیرعامل، امروز پنجشنبه پنجم آبان،  آیین کلنگ زنی و احداث ایستگاه آتش نشانی شهردار رضوانشهر که به نام شهید محسن روحانی از شهدای والامقام پلاسکو می باشد در رضوانشهر با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه، پدر و مادر شهید محسن روحانی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولین شهرستان جنب میدان امام رضا(ع) رضوانشهر برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه پلاسکو که نقطه عطفی بود در نشان دادن واژه ایثار ، رشادت و از خودگذشتگی برای نجات جان هموطنان، گفت: قطعا ما اعتقاد داریم که همه عزیزان که در مسیر آتش‌نشانی قرار می‌گیرند، همین نشان ایثار شهدای پلاسکو را بر سینه دارند.

صفوی با تقدیر از آتش‌نشان به عنوان کسانی که بی‌منت زحمت می‌کشند تا موجب آرامش خاطر شهروندان شود، اظهار کرد: این پروژه  یکی از  ضروریات رضوانشهر می باشد، که ان شاء ا… با حمایت نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین بتواینم در سریع ترین زمان ممکن نسبت به احداث این ایستگاه آتش نشانی از سوی شهرداری رضوانشهر در راستای خدمات رسانی بهینه در حوادث و بحران های احتمالی اقدام کنیم.

وی ادامه داد: این ایستگاه آتش نشانی در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع توسط شهرداری رضوانشهر  به نام  “شهید محسن روحانی از شهدای پلاسکو” احداث خواهد شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …