چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور فرماندار رضوانشهر؛ جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز شهرستان برگزار شد

همای خبربه نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر؛ امروز یکشنبه سیزدهم آذر جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز شهرستان با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز استان گیلان و مدیران شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر در این جلسه با بیان اینکه افزایش نشاط اجتماعی نقشی محوری در مبارزه با مواد مخدر دارد، گفت: نقش آموزش و فرهنگ سازی در جامعه برای مقابله با مواد مخدر و پیشگیری از مصرف آن مهم می باشد و در این راستا باید از ظرفیت مدارس و سمن ها استفاده نمود.
سید نادر صفوی گفت: اولویت اول، پیشگیری است و باید با شناسایی کانونها و افراد در معرض آسیب و آموزش مستمر و هدفمند و پیشگیری از توزیع مواد مخدر و کاهش سطح دسترسی بخصوص در میان جوانان و نوجوانان، از شیوع و گسترش این آسیب اجتماعی جلوگیری کرد.

وی با تاکید بر افزایش آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان ازمضرات موادمخدر گفت: دستگاه های فرهنگی شهرستان با تولید محتوا در بحث آگاه سازی مردم در این راستا اقدام جدی داشته باشند.

رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان با بیان اینکه بهترین اقدام در خصوص مبارزه با قاچاق کالا پیشگیری است، پیشگیری از وقوع زمینه قاچاق مقدم بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، تاکید کرد: دستگاه‌های متولی امر نظارت جدی در این زمینه داشته باشند.

همچنین دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز استان گیلان و مدیران شهرستانی در این جلسه ضمن ارائه گزارش سخنان مبسوطی ایراد نمودند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …