چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور فرماندار رضوانشهر؛ همایش بزرگداشت میرزا کوچک خان جنگی در رضوانشهر برگزار شد

در راستای برگزاری کنگره بین الملی میرزا کوچک خان جنگلی؛ به منظور ارج نهادن مقام و شخصیت این روحانی مبارز شهید، همایش بزرگداشت میرزاکوچک جنگلی در رضوانشهر با حضور فرماندار و دیگر مسئولین برگزار شد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز پنجشنبه بیست و ششم آبان، در راستای برگزاری کنگره بین الملی میرزا کوچک خان جنگلی؛ به منظور ارج نهادن به مقام و شخصیت این روحانی مبارز شهید، همایش بزرگداشت میرزاکوچک جنگلی با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، ائمه جمعه تشیع و تسسن شهرستان، حجت الاسلام و المسلمین نعیمی نماینده ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء کشور، روحانیت معزز، نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه، اعضای شورای تامین، مدیران دستگاه های اجرایی، فرهنگیان، مدیران مدارس و دهیاران شهرستان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر برگزار شد.

سید نادر صفوی میرمحله فرماندار رضوانشهر:

شخصیت و ویژگی استکبار ستیزی میرزا کوچک خان و قیام او کم نظیر بود

میرزا کوچک خان جنگلی از معدود قهرمانان انقلاب مشروطیت و نهضت جنگل است که با رشادت و شجاعت و جوانمردی به جنگ استبداد و استعمار رفت و در راه کسب آزادی و استقلال ایران عزیز و حفظ و حراست مرزهای وطن بزرگمان به شهادت رسید.

جنبش جنگل به رهبری میرزا کوچک خان، بعد از نهضت مشروطه خواهی، یکی از مردمی‌ترین نهضت های محلی ایران است که خواستار قطع دست بیگانگان از کشور و استقلال و سربلندی ایران بود.

باید زمینه شناخت بیشتر این اسوه و الگو به نسل جوان یادآوری شود که این کشور با مجاهدت چه مردان بزرگی حفظ شده است که یکی از آنها میزراکوچک خان جنگلی روحانی مبارز بود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …