چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور فرماندار رضوانشهر؛ ۱۵۷۰بسته معیشتی بین نیازمندان رضوانشهر توزیع شد

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در ماه مبارک رمضان، با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس کمیته امداد شهرستان ۱۵۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

فرماندار رضوانشهر در آیین توزیع این بسته های معیشتی از تلاش‌های سپاه و بسیج، کمیته امداد و همه خیرینی که به هر طریق ممکن سهمی در این امر خداپسندانه داشته‌اند، قدردانی کرد و افزود: کمک به اقشار آسیب دیده و نیازمند در ماه مبارک رمضان یک وظیفه شرعی و اخلاقی است که امسال با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات اجتماعی و کمک مومنانه این طرح پررنگ‌تر از سال‌های گذشته در این شهرستان اجرایی شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیز افزود: تعداد ۱۵۷۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته هفت میلیون ریال بین نیازمندان واقعی شهرستان که بیشتر در روستاهای محروم قرار داشتند، توسط پایگاه های مقاومت بسیج توزیع شد.

جناب سرهنگ پوراسماعیلی فومنی گفت:‌ بسته های معیشتی شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، مرغ، انواع حبوبات، روغن مایع ، ماکارونی، خرما و ربع گوجه می باشد و همپنین ۱۵ نانوایی به کمک خیرین این شهرستان به مناسبت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) نان صلواتی پخت و بین نیازمندان توزیع خواهند نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را تبریک گفت

رئیس شورای شهر رحیم آباد فرارسیدن روز شهرداری ها و دهیاران و روز قلم را …