چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور مدیر کل امور شهری و شوراها پورحسین به عنوان شهردار واجارگاه معرفی شد

اختصاصی همای گیلان : رئیس شورای شهر واجارگاه در جلسه معارفه شهردار جدید واجارگاه گفت : شورا یک نهاد تازه تأسیس      می باشد که به فرمان امام (ره) محقق شد و طی این مدت دارای نواقصی بود که امیدواریم به حد بلوغ وشکوفایی برسد.

SAM_0387

محمد هادی پورامیر ضمن حمایت مسئولین از این نهاد نورسیده افزود : موفقیت حاصل نمی شود مگر اینکه ما شوراها را به رسمیت بشناسیم و شوراها هم به وظایف خود عمل نمایند.

وی تصریح نمود : امیدوارم با انتخاب مهندس پورحسین به عنوان  شهردار واجارگاه در پیشگاه خداوندومردم سربلند شویم.

رئیس شورای شهر واجارگاه اضافه نمود : یک انسان هر کجا باشد در محضر خداست و خداوند بااوست وقتی هدف ما خدمتگزاری باشد قطعاً در این راه خداوند به ما کمک خواهد نمود.

امام جمعه کلاچای :شوراها باید به خرد جمعی احترام بگذارند

آنگاه امام جمعه کلاچای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه رجب تقارن این تودیع و معارفه را با این ایام ، مبارک خواند.

حجت الاسلام احمدی با تأسی به فرموده امام محمد باقر که کمال خوشبختی یک فرد در دین شناسی است عنوان داشت : کسی که می خواهد در عرصه مدیریت وارد شود لازمه اش این است که با مدیریت فرهنگی و خدمت رسانی از لحاظ اسلامی آشنا باشد.

وی سپس با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که فرهنگ بالاتر از اقتصاد است گفت : در اقتصاد باید فرهنگ اسلامی را رعایت کنیم و در این زمینه باید از مدیران خلاق استفاده نمائیم تا شاهد اقتصادی پویا باشیم.

امام جمعه کلاچای یادآور شد : شهرداری جایگاهی است که مؤسسه غیر انتفاعی است و دارای سرمایه بوده و دست برای خدمتگزاری باز است درشهرداری است که شوراها با خرد جمعی تصمیم گیری می کنند و همه باید به این تصمیم نهایی احترام گذاشته تا دچار اختلاف نشوند.

حجت الاسلام احمدی افزود : شناخت شهر فقط محدود به مسائل عمرانی نمی شود بلکه یک شهردار باید بعنوان یک شخصیت فرهنگی در شهر مدیریت کند و در دل مردم نفوذ نماید و با اندیشه های مردم آشنا باشد.

وی امانت داری را از شاخصه های مهم یک شهردار موفق و مومن دانست و گفت: یک شهردار باید همیشه به خاطر داشته باشد که این سرمایه ها در دست او یک امانت است و باید با پاک دستی سرمایه ها را در جای درست و مناسب هزینه نماید و در سایه همدلی و همیاری در مسیر خدمتگزاری گام بردارد.

امام جمعه کلاچای افزود : البته مردم نیز باید صبور باشند و آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری رودسر:طی مدت تصدی اینجانب سه میلیارد برای شهرداری هزینه کرده ام

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری رودسر : در ادامه شهردار سابق واجارگاه و معاون فعلی سیاسی امنیتی فرمانداری رودسر ضمن تشکر از شوراهای دوره دوم و سوم که فرصت خدمتگزاری رادر شهرداری برای وی فراهم نمودند گفت : یکی از مهمترین اقدامات ما ، برگزاری همایشی به منظور تجلیل از اندیشمندان و نخبگان این دیار بود که در بطن خود اهدافی داشت که موجب استقرار دانشکده فنی ، مهندسی شرق گیلان با ۳۰۰ دانشجو گردید که یوسف پورامیر اضافه کرد : طی این مدت ما برای این شهر ۳ میلیارد تومان هزینه نمودیم که احداث پارک جنگلی ۵ هکتاری،‌ آسفالت کوچه ها ، خیابانها و معابر ، همچنین احداث پارک در داخل شهر ، احداث جاده دسترسی به ساحل ، واگذاری ۷۵۰۰ متر زمین به ورزش جوانان جهت تکمیل زمین فوتبال ، بازسازی مزار شهدا از آن جمله می باشد.

SAM_0363 SAM_0364 SAM_0365 SAM_0373 SAM_0368 SAM_0366 SAM_0375 SAM_0379 SAM_0381

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …