چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور مدیران استانی و شهرستانی؛ ساختمان اتاق اصناف شهرستان ماسال افتتاح شد

با حضور مدیران استانی و شهرستانی؛
ساختمان اتاق اصناف شهرستان ماسال افتتاح ش

✔️رییس اتاق اصناف شهرستان ماسال:

وفاق، اتحاد و همدلی بین صنوف اصناف شهرستان بی نظیر است.


اختصاصی همای خبر/سید هادی رشیدی رئیس اتاق اصناف شهرستان ماسال در مراسم افتتاح ساختمان تازه تاسیس اصناف، اتحاد و همدلی بین اصناف را بارزه انسجام بین صنوف دانست و افزود: اتاق اصناف ماسال صمیمی ترین و ثروتمندترین بازاریان را به خود دیده است، ثروتمند نه به ان معنا که دارای حسابهای میلیاردی باشند،بلکه از این جهت که روح بخشندگی و ایثار در بازاریان موج میزند.
رشیدی با بیان اینکه بازاریان تنها قهرمان واقعی در عرصه‌های مختلف می باشند یاداور شد: اصناف و بازاریان در تنگنای اقتصادی و همزمان با شروع کرونا کمترین درامد را داشتند، اما بیشترین کمک ها را در حق اتاق اصناف شهرستان روا داشتند.

وی در ادامه یاد و خاطره بزرگان شهر مرحوم حاج انام قلی ماسالی که در عمران و ابادانی ماسال نقش بسزایی داشتند و خدمات ارزنده‌ای از ایشان در ساخت مسجد جامع ماسال و نیز از امام جمعه ماسال مرحوم حاج سید صفوی به عنوان اولین امام جمعه شهرستان به نیکی یاد کرد و گفت: از همان زمان پایه‌های همدلی و وفاق در شهرستان ماسال قوت گرفت و امروز با مشارکت و همکاری بازاریان توانستیم ساختمان اصناف را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم که جا دارد از بانیان اصلی که همیشه در صحنه هستند مردم و کسبه قدر دانی کنیم و سر تعظیم فرود می اوریم.

رشیدی در ادامه به نقش اصناف اشاره کرد و افزود:

****بازاریان افسران اقتصادی در سطح کشور در جهت نیازهای مردم با جان و دل تلاش مضاعفی کردند تا بالاترین خدمات را به مردم ارائه نمایند****

جامعه بزرگ اصناف در طول سالها وفادار به نظام و ارمانهای انقلاب بودند و همواره در کنار دولت با جانفشانی و ایثار را ثابت کردند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان، اصلاح قانون نظام صنفی را از ملزومات اصناف دانست و خطاب به محمدیاری نماینده پر توان ، پور حیدری مدیر کل صمت گیلان گفت: جهت اصلاح قانون نظام صنفی ، قول و مساعدت دکتر قالیباف را جهت بازنگری و اصلاح نظام صنفی را خواستاریم.

سید هادی رشیدی در ادامه از همکاری و نظارت سید رسول موسوی رییس اداره صمت و نظارت که به درجه بازنشستگی نایل امدند قدر دانی کرد و افزود: از سال ۹۶ شروع به ساخت ساختمان اصناف نمودیم که به لطف خداوند و اصناف و بازاریان امروز شاهد افتتاح ساختمان اصناف به بهترین شکل در سطح کشور هستیم که جا دارد از مهندس علی حسینی،مهندس کوهی، مهندس بهنام ثابت، مهندس سعیدی و مهندس صابر رئیس اداره صمت شهرستان به پاس همکاری قدر دانی کنم.
وی گفت: ساختمان اصناف در زمینی به متراژ ۱۸۰متر مربع شامل طبقات مختلف با هزینه بالغ بر یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان، مجموعا از طریق کمکهای مردمی، اصناف و بازاریان شهرستان جمع اوری و هزینه شده است.
رشیدی از مهندسین ناظر و طراح و نقشه بردار که از بنیاد مسکن شهرستان بودند و بابت طراحی و اجرا یک ریالی دریافت نکردند و نیز از شهرداری و اعضای شورای شهر ، اداره اب و فاضلاب و برق قدر دانی کرد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان یاداورشد: هدف اصلی من در این مدت ۱۵ ساله تاسیس ساختمان اصناف بود که ادارات صمت، تعزیرات،نظارت اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در این ساختمان مسقر گردند و خدا را شاکرم که این اتفاق مهم با همدلی و انسجام اصناف در شهرستان شکل گرفت.

فرماندار شهرستان ماسال نیز در ادامه ضمن سخنان کوتاه ، نقش بازاریان و اصناف را غیر قابل توصیف بیان کرد و افزود: بازاریان از دیر باز نقش کلیدی و برجسته داشتند ، چه در قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب شاهد نقش افرینی در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند و در طول ۴۳ سال ثابت کردند که پای کار نظام و رهبری هستند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

خبرنگار عطیه نصرتی

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …