چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور مدیرکل کمیته امداد ؛ کلنگ احداث ساختمان کمیته امداد بر زمین نشست

همای گیلان:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان صبح دیروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان کمیته امداد در خیابان پاسداران که با حضور مسوولان و یکی‌از نمایندگان مجلس برگزار شد، عنوان کرد : این‌ساختمان در زمین اهدایی از سوی شورای شهر و شهرداری خمام به مساحت حدود ۴۰۰ متر مربع در ۲ طبقه احداث خواهد شد، تا شاهد یک اتفاق خوب برای محرومین و نیازمندان خمام باشیم.

عباس اهرابی با بیان اینکه از خیرین و مسوولان منطقه انتظار می‌رود در احداث ساختمان کمیته امداد یاری‌گر این‌اداره باشند، تصریح کرد : برآورد اولیه برای ساخت ۲ میلیارد تومان بوده و اگرچه بخشی‌از اعتبار برای ساخت از سوی اداره کل تامین شده، اما تکمیل آن مستلزم حمایت نمایندگان مجلس و مسوولان استانی می‌باشد.

بخشدار خمام در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خمام، یادآور شد : انتظار می‌رود برای طراحی ساختمان کمیته امداد نگاه شهرستانی داشته باشیم.
رضا مهدوی با این پیش‌بینی که جمعیت خمام در سال ۱۴۰۵ به یکصد هزار نفر خواهد رسید، خاطرنشان کرد : از شهرداری انتظار می‌رود همکاری لازم را برای راه ورودی این‌اداره داشته باشد./خمام نیوز

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند

۳۴ هزار کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کردند رییس سازمان جهاد کشاورزی استان …