چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی گیلان: اهداء مدرک تحصیلی دانشجوی شهید مدافع امنیت به خانواده شهید

با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

اهداء مدرک تحصیلی دانشجوی شهید مدافع امنیت به خانواده شهید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و جمعی از مسئولین این دانشگاه در منزل شهید مدافع امنیت شهید مجید یوسفی ، مدرک تحصیلی این شهید والا مقام به خانواده وی اهداء شد.

دکتر محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و اهدای سلام ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی ، گفت : ما وظیفه خود می دانیم تا خدمت خانواده محترم شهید گرانقدر مجید یوسفی از شهدای سرافراز مدافع امنیت در شهرستان آستانه اشرفیه باشیم و ایشان که خدمات ارزنده ای در حوزه های مختلف داشته اند جویای احوال خانواده ایشان باشیم.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به آغاز سال جدید و ورود به ماه مبارک رمضان شما که از مقربان درگاهش هستید و شهید داده اید خوشا به سعادت شما و خوشا به سعادت شهید بزرگوار. ما را هم در این ایام از دعای خود بی بهره نگذارید.

دکتر دوستار تاکید کرد: اگر کسی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تحصیل بوده و شهید شده باشد اولا درجه این شهید عالی است، ثانیا درجه دانشگاهی که در آن مشغول به تحصیل بوده است به خانواده وی اهدا می کنند تا از مزایای مادی و معنوی آن برخوردار باشند . دانشجوی بزرگوار شهید مجید یوسفی در رشته عمران ، مشغول به تحصیل بوده اند و حضور ما بدلیل آن است که مدرک کارشناسی عمران را به نمایندگی از طرف دکتر طهرانچی ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی کشور به خانواده شهید تقدیم کنیم.

لازم به ذکر است دانشجوی بسیجی شهید مدافع امنیت مجید یوسفی کینچاه در اول فروردین ۱۳۵۷ در شهرستان آستانه اشرفیه و در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود و در ۱۷ آبان ۱۴۰۱ در شهر بندر کیاشهر توسط یکی از اوباش و اغتشاشگران به شهادت رسید. وی متاهل و دارای دو فرزند پسر بوده که در رشته عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه مشغول به تحصیل بود .شهید مجید یوسفی سومین شهید مدافع امنیت گیلان نامیده می شود

About مدیر خبر1

Check Also

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر داد ؛ زنجیره های تامین و تولید گیلان از مهم ترین زنجیره های تولیدی کشور

معاون وزیر صمت و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی …