چاپ مطلب چاپ مطلب

با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، پروژه های شهرداری املش در هفته دولت به بهره برداری رسید

 

اختصاصی همای گیلان:  همزمان با فرا رسیدن هفته دولت ، پروژه های شهرداری املش با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نماینده مردم شهرستان املش-رودسر ، امام جمعه ، فرماندار، جمعی از مسئولین و مردم شهرستان املش افتتاح شد.

در این مراسم  ریحانی شهردار املش ضمن تبریک هفته دولت و خوش آمد گویی خدمت مهمانان گفت : خدا را شاکرم در سایه  دولت تدبیر و  امید ، توفیق خدمتگزاری به مردمی نجیب ، مومن ، مخلص و قدرشناس دارالمومنین املش نصیب بنده شه است.

شهردار املش اظهار داشت : از زمان اعتماد نمایندگان مردم در پارلمان شهری املش به اینجانب و انتخاب بنده از سوی شورای اسلامی شهر املش بعنوان شهردار املش، تمام تلاش خود و همکارانم با حمایت اعضای محترم شورای شهر بر آن بوده است تا پس از سالها محرومیت در این شهر ، کام مردم را با کارهای عمرانی ، زیبا سازی، زیربنایی، فرهنگی گردشگری و تفریحی و.. شیرین نماییم.

وی به بخشی از عملکرد مجموعه شهرداری اشاره کرد و گفت : آسفالت ۱۱۰۰۰۰ مترمربع از خیابانهای سطح شهر ، ۲۰۰۰۰ مترمربع آسفالت کوچه های خاکی ، ۳۰۰۰ مترمربع لوله گذاری جهت هدایت آبهای سطحی ، جدول گذاری و پیاده رو سازی به طول ۶۰۰۰ مترمربع ،احداث شهرنت بانک شهر در جلوی شهرداری ،احداث ایستگاه تاکسی درون شهری در نقاط مختلف شهر و نصب چراغ های تیر برق از نوع رومی جهت روشنایی معابر در این ایام به بهره برداری می رسد.

شهردار املش در ادامه بیان داشت : تبدیل پارک گلستان از یک فضای معمولی به یک مجموعه اقامتی و گردشگری زیبا با نصب ۵۰ الاچیق ،ست های بازی ، ۵ کمپ اقامتی ،صندلی های شهری ،پیست اسکیت و … برای جلب رضایت شهروندان از جمله اقدامات شهرداری می باشد.

unnamed (1)

ریحانی اهم پروژه های شهرداری املش را در قالب عناوین زیر عنوان نمود : آسفالت با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال ، لوله گذاری با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال ، پارک  گلستان با اعتبار ۵ میلیارد ریال ، سرویس بهداشتی ۸۰۰ میلیون ریال ، تجهیزات خدمات شهری با اعتبار ۳ میلیارد ریال ، خرید تیرهای تلسکوپی با اعتبار ۴میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال ، ایستگاه تاکسی با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال و خرید مصالح برای پروژه های عمرانی ۲ میلیارد و ۵۰۰  میلیون ریال که در مجموع ۹۶۸۰۰۰۰۰۰۰ تومان هزینه در برداشته است.

وی افزود : قانون وظیفه تامین درآمد پایدار شهرداری ها را از سال ۶۲ در تبصره ۵۲ بر عهده دولت نهاده است که بر اساس آن دولت ظرف شش ماه لایحه درآمد پایدار شهرداری ها را به مجلس شورای اسلامی ارایه دهد. انتظار داریم با توجه به نگاه دوراندیش دولت تدبیر و امید این سرفصل نویدی برای مجموعه بزرگ شهرداری ها باشد.

ریحانی شهردار املش در پایان ضمن قدردانی از حمایت های خوب شهروندان ، کارکنان شهرداری ، اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، مدیران شهرستانی علی الخصوص امام جمعه محترم ، نماینده و فرماندار پرتلاش شهرستان ، از معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران استانی خواست تا با نگاهی متفاوت و الطاف کریمانه به شهر املش و شهرداری بنگرند و با در نظر گرفتن اعتبارات تخصیصی مجموعه شهرداری را در جهت عمران و آبادانی شهر املش یاری رسانند.

unnamed (2) unnamed

 

About سردبیر

Check Also

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان: توجه به کانون خانواده ها ، یکی از ماموریت های مهم دانشگاه آزاد اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان: توجه به کانون خانواده ها ، یکی از ماموریت های …