چاپ مطلب چاپ مطلب

با دستور حجت‌الله عبدالملکی؛ عزل «مشاور عالی استاندار اسبق گیلان» به دلیل انتصابات فامیلی

همای خبر به نقل از دیارمیرزا،با اطلاع حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیری در این وزارتخانه به دلیل انتصابات فامیلی از سمت خود عزل شد.
با اطلاع وزیرکار مبنی بر اینکه مدیرعامل شرکت رفاه و گردشگری تامین اجتماعی برای دختر خود حکم مسئولیت صادر کرده است، دستور فوری برای لغو این حکم صادر شد.

علاوه بر این با پیگیری‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دستور عزل این مدیرعامل را که از دوره‌های گذشته به این سمت منصوب شده بود را نیز صادر کرد.

على رحیم پور با حکم مصطفی سالاری به عضویت هیات مدیره و مدیر عامل شرکت هلدینگ گردشگرى تامین اجتماعى(هگتا) منصوب شده بود.

هگتا شامل ٧ گروه سرمایه گذارى گردشگرى اقامتى، پذیرایى، حمل و نقل، تور گردانى و رفاهى سازمان تامین اجتماعى است که شامل گروه هتل‌های هما، شرکت حمل و نقل ریلی رجا، شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، شرکت رفاه گستر تأمین اجتماعی، شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران، شرکت دهکده ساحلی و شرکت بین‏ المللی خدمات مسافرتی و جهانگردی تأمین مى شود.

علی رحیم پور که از چهره های نزدیک به مصطفی سالاری استاندار اسبق گیلان بوده در اسفند ۹۶ به عنوان «مشاور عالی استاندار» و «مجری طرح توسعه صنعت گردشگری استان» منصوب شده بود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …