چاپ مطلب چاپ مطلب

با راه اندازی دانشکدهای مهارتی تخصصی: نیاز استان گیلان به نیروی متخصص ماهر توسط دانشگاه آزاد اسلامی برطرف خواهد شد

با راه اندازی دانشکدهای مهارتی تخصصی:
نیاز استان گیلان به نیروی متخصص ماهر توسط دانشگاه آزاد اسلامی برطرف خواهد شد

به گزارش همای خبر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، در حاشیه برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، دکتر محمد علی نادی خوراسگانی ، معاون تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه دکتر مجتبی ملکی چوبری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و جمعی از مدیران این دانشگاه، از قسمتی از شرکت تولیدی نوید مرغ گیلان بازدید کرد .
دکتر مجتبی ملکی چوبری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در حاشیه این بازدید در مصاحبه با روابط عمومی دانشگاه ، با ارائه آماری ازدانشجویان شرکت کننده در طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، گفت: طرح پویش به منظور اشتغال هم زمان دانشجویان با تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی برای اولین بار در ایران در استان گیلان ارائه شد .
وی افزود: در این طرح دانشجویان علاوه بر تحصیل جهت مهارت آموزی و کسب مهارت به کارخانجات و صنایع اعزام می‌شوند که در این بین بعضی از صنایع با توجه به نیاز خود به نیروی انسانی اثر بخش استقبال کردند و حتی یک گام فراتر رفته و نسبت به بورسیه دانشجویان دانشگاه اقدام کردند.
ملکی چوبری تصریح کرد: در این راستا ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با عقد قرارداد طرح پویش با شرکت تولیدی نوید مرغ گیلان توانست تعداد کثیری از دانشجویان در رشته های تحصیلی علوم دامی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق، حسابداری و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را به بورسیه تحصیلی این شرکت در آورد و این‌همکاری با گسترش طرح به رشته های دیگری همچون علوم آزمایشگاهی، صنایع غذایی و .‌. ادامه خواهد یافت.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان همچنین خبر از برگزاری دوره های توانمدی داد و بیان داشت: برگزاری دوره های توانمندسازی برای کارکنان شرکت نوید مرغ گیلان و انجام خدمات مشاوره ای و طرح های پژوهشی از دیگر موارد همکاریهای مشترک با این شرکت است و در توسعه همکاری در شرکت نوید مرغ نیز اساتید متخصص معرفی خواهند شد و در فضایی که در شرکت به این امر اختصاص داده شد اساتید می توانند در زمانی که در مجموعه شرکت حضور دارند، بتوانند تبادل اطلاعات کنند .
ملکی چوبری ادامه داد: مجموعه مدارس سما در استان گیلان حدود ۶۰۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف دارند که میتوان روی این موضوع برنامه ریزی کرد . در حال حاضر تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در طرح پویش موفق شدند علاوه بر ادامه تحصیل ، بورسیه تحصیلی شرکت نوید مرغ گیلان را کسب کنند و به طور همزمان در ساعاتی از روز در این شرکت مشغول به کار باشند که انشاالله پس از فراغت از تحصیل در این شرکت مشغول به کار خواهند شد

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *