چاپ مطلب چاپ مطلب

با فرماندار رودسر؛ در دومین رور از همایش سراسری فرمانداران در وزارت کشور /حضور در ۵ کارگاه آموزشی

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر، علی وارسته بهدانی فرماندار رودسر در دومین روز از همایش فرمانداران در کارگاههای آموزشی، سازمان امور اجتماعی، معاونت امنیتی و انتظامی، معاونت توسعه منابع انسانی، مدیریت عملکرد وبازرسی، اطلاع رسانی وامور بین الملل حضور داشت و افزود : این کارگاه های آموزشی بجهت تقویت و افزایش سطح آگاهی بروز مدیریتی فرمانداران برگزار شده است که می تواند زمینه ساز ارتباطات مطلوب در سطح کشور باشد و شهرستان رودسر نیر میتواند از این همایش سهم بسزایی را از آن خود سازد .
?فرماندار رودسر اهم موارد مطروحه در این کارگاهها را مباحثه در زمینه آسیبهای اجتماعی و آمارهای اعلامی دانست و گفت : معتقدم در مسائل اجتماعی در ابتدای امر باید به اولویت بندی آسیبها بپردازیم و پس از آن مبنای عمل برای برون رفت از آن آسیب را برنامه ریزی کنیم.
? وی با بیان این مطلب که تاکید داریم از مسیر روابط عمومی، باید با مردم در ارتباط باشیم افزود: روابط عمومی آیینه تمام نمای کار مدیران و رابطین با مردم هستند و معتقدم ضمن ارتباط با مردم باید کارها را به مردم گزارش دهیم .
?وارسته افزود: گزارش کارها به مردم، ارتباط دوسویه و اعتمادساری رابیشترخواهد ساخت و این تفکر را انعکاس میدهد تا فرهنگ صحیح اطلاع رسانی درست با گزارش دهی به مردمی که ناظران وبهترین قاضی برای عملکرد مدیران هستند نهادینه شود

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است

وضعیت نان و نانوایی ها در چابکسر مطلوب است   به گزارش همای خبر و …