چاپ مطلب چاپ مطلب

با هدف توسعه تجارت الکترونیک : قرارداد همکاری فی مابین پست استان گیلان و شرکت صنایع غذایی گیل تاز به امضاء رسید

با هدف توسعه تجارت الکترونیک :

قرارداد همکاری فی مابین پست استان گیلان و شرکت صنایع غذایی گیل تاز به امضاء رسید

مدیر کل پست استان گیلان ، مهمترین اقدامات پست گیلان را در یکساله اخیر فراهم سازی بستر تجارت الکترونیک در جهت توسعه فروش آنلاین محصولات و تولیدات فروشندگان خرد و کلان در استان دانست .

 

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان ضمن بازدید از کارخانه صنایع غذایی گیلتاز واقع در شهرستان لنگرود با اسماعیل فدایی مدیر عامل این صنایع غذایی دیدار و گفتگو کرد .

 

محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در این دیدار با اشاره به ظرفیت های بالای تجارت الکترونیک و وجود محصولات متنوع بومی و استراتژیک در استان ، مهمترین اقدامات پست گیلان را در یکساله اخیر فراهم سازی بستر تجارت الکترونیک در جهت توسعه فروش آنلاین محصولات و تولیدات فروشندگان خرد و کلان در استان دانست و اضافه کرد :  پست گیلان با ایجاد نقش حمایتی به منظور پشتیبانی از لجستیک ارسال محصولات به خارج از استان در صدد تسهیل و توسعه اقتصاد دیجتال در استان گیلان است .

وی با اشاره به  نقش پست در کاهش هزینه های حمل و نقل و به تبع آن کاهش قیمت تمام شده محصول ، پست را حلقه واسط تولید کننده و مصرف کننده دانست و بر لزوم  توسعه همکاری با واحدهای تولیدی و صنعتی استان تآکید کرد .

در پایان این نشست قرار داد همکاری با شرکت صنایع غذایی گیلتاز در حوزه تجارت الکترونیک و ارائه وب سرویس به منظور ارسال انبوه محصولات تولیدی شامل انواع چای ، برنج و محصولات فرآوری برنج  به مشتریان و جامعه هدف و همچنین همکاری در زمینه پست مستقیم و استفاده از ظرفیت های تبلیغی شرکت ملی پست به امضاء رسید .

 

گفتنی است صنایع غذایی گیلتاز با سابقه نیم قرن تولید و توزیع صنایع غذایی به ویزه تولید و توزیع محصول استراتژیک چای و برنج ، یکی از مهمترین صنایع تولیدی در شرق گیلان محسوب می شود/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …