چاپ مطلب چاپ مطلب

با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان انجام می گیرد:حضور فعال بازرگانان و تولیدکنندگان استان گیلان در بازار روسیه

همای گیلان:عزیمت هیاتی تجاری از استان گیلان جهت بازدید از نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو

 download

در راستای گسترش همکاریهای تجاری و اقتصادی ایران و روسیه ، تیمی از بخش خصوصی استان متشکل از تعدادی از تولیدکنندگان و تجار گیلان با همکاری و هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عازم کشور روسیه می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اعلام این مطلب افزود: حضور و بازدید از نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو که از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۹ شهریور ماه سالجاری در کشور روسیه برگزار خواهد شد از جمله برنامه های هیات مذکور می باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان علی منتظری گفت:  در همین راستا مذاکره با تجار و بازرگانان روسی می تواند زمینه ساز گسترش همکاریهای ویژه اقتصادی، تجاری و همچنین سبب رونق بخشی به تولیدات صنعتی استان گردد.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیتهای فراوان موجود در بازار روسیه ، استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و تولیدکنندگان و تجار استان می تواند در رونق هرچه بیشتر تجارت خارجی و افزایش تولیدات صنعتی با هدف افزایش صادرات غیر نفتی در گیلان گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین گفت: این برنامه در چهارچوب تاکیدات وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در جریان سفر به استان و نیز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته با حمایت استاندار محترم گیلان اجراء خواهد شد و افزایش فعالیتها و تلاشها جهت گسترش مبادلات تجاری با کشور روسیه و حمایت از تجار و تولید کنندگان در این زمینه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …