چاپ مطلب چاپ مطلب

با پیگیری نوبخت و اصلاح طلبان؛ مجمع نمایندگان ادوار استان گیلان تشکیل شد

همای گیلان: با توجه به ضرورت ایجاد این مجمع و با حمایتهای آقای دکتر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و پیگیری دوستان نماینده ادوار گیلان این مجمع تشکیل شد.


در جهت حل مشکلات استان گیلان و کشور مجمع نمایندگان ادوار استان گیلان تشکیل شد و اولین جلسات هیئت موسس این مجمع نیز در همین راستا برگزار گردید.

ایجاد اتحاد و انسجام بین نخبگان گیلانی از جمله نمایندگان دوره‌های مختلف استان که سالها در حوزه های مختلف سیاسی و اجرایی کشور مشغول به فعالیت بوده اند به شکلی که بتواند برای حل مشکلات استان مثمر ثمر باشد قطعاً از نیازهای ملموس اوضاع فعلی استان سرسبز اما محروم گیلان بود که امروز به واسطه تشکیل مجمع نمایندگان ادوار استان گیلان در حال تحقق است.

سید کاظم دلخوش، مشاور معاون رئیس جمهور در اینباره گفت: بعد از سالها مجمع ادوار نمایندگان گیلان به دلیل اینکه به هر حال این نمایندگان از خبره‌های استان هستند و دارای تجارب بسیار ارزشمند در عرصه قانون گذاری و اجرا در کشور بوده و باید از پتانسیل و تجارب این بزرگان به شکل مناسبی در جهت حل مشکلات استان و کشور استفاده شود راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ضرورت ایجاد این مجمع و با حمایتهای آقای دکتر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و پیگیری دوستان نماینده ادوار گیلان این مجمع تشکیل شده و در جهت کمک به پیگیری و رفع مشکلات استان و کشور برنامه ریزی خواهد کرد.

وی گفت: تا امروز جلساتی در خود معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی برگزار شده که اعضا تقریباً همه با اکثریت حضور داشتند و پنج نفر نیز به عنوان هیئت موسس از این اعضا انتخاب شدند که آقایان احمد رمضانپور، هادی حق شناس، حجت الاسلام مصطفی حایری، عبدالغفار شجاع و بنده سید کاظم دلخوش به عنوان اعضاء هیئت موسس مجمع نمایندگان ادوار هستیم.

دلخوش تاکید کرد: مطابق اهداف مجمع قرار شد بر اساس اساسنامه و مرام نامه ای که تنظیم خواهد شد این مجمع کار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در بخشهای مختلف اعم از صنعت، کشاورزی، تولید و … در جهت حل مشکلات مردم استان گیلان را از طریق مشاوره و کمکهای دیگر پیگیری و دنبال نماید و البته کار سیاسی و حزبی از اهداف این مجمع نخواهد بود.

وی ادامه داد: بنابراین اهداف مجمع در مرام نامه و اساس نامه کاملاً مشخص بوده و پیگری مشکلات بخشهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر مشکلات استان و کشور از اهداف این مجمع بوده و در جاهایی که نیاز است این مسائل توسط مجمع نمایندگان ادوار دنبال خواهد شد.

دلخوش افزود: مقرر شد طبق روال تشکیل مجامع عادی و فوق العاده جایگاه مجمع، اعضا و هیئت رئیسه در اساس نامه و مرامنامه مشخص باشد و مطعاقباً هیئت رئیسه ای انتخاب شده و شرح وظایف اعضای مجمع و هیئت رئیسه نیز کاملاً مشخص خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر هیئت موسس پیگیر این موضوع است که اساسنامه و مرام نامه را در اولین فرصت تکمیل نماید که ظرف یکی دو هفته آینده نیز به امید خدا تهیه و تدوین خواهد شد و تمام تلاش دوستان مجمع اینست که خارج از مسائل سیاسی کشور و بیشتر به مشکلات و راهکارهایی که در جهت حل مشکلات مردم در گیلان و تامین و پیگیری خواسته‌های بخشهای مدیریتی و ایجاد شرایط برای معرفی افرادی که توانمدیهایی در زمینه های مختلف دارند پرداخته شود.

دلخوش در پایان نیز گفت: امروز بعد از طی مراحل اولیه درواقع دومین جلسه مجمع نمایندگان ادوار توسط هیئت موسس برگزار شد و فکر میکنم طی دو جلسه آینده کار نوشتن اساسنامه و مرام نامه هم تمام شود که بعد از آن برای طی سایر مراحل قانونی اقدام خواهد شد و از آن پس فعالیت اعضای مجمع همانطور که قبلاً اشاره کردم در چارچوب حل مشکلات مردم در بخشهای مختلف اعم از گردشگری، صنعت، تولید، مشکلات عمرانی و فرهنگی دنبال میشود که انشالله این مجمع بتواند تلاشهای خود را با همه توان برای حل مشکلات استان گیلان و کشور و خدمت به مردم انجام دهد. / صومعه سرا

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …