چاپ مطلب چاپ مطلب

با ۱۳میلیارد اعتبار پروژه های شهرداری شلمان در ایام الله فجر افتتاح وبه بهربرداری رسید

با ۱۳میلیارد اعتبار پروژه های شهرداری شلمان در ایام الله فجر افتتاح وبه بهربرداری رسید

با حضور جلالی فرماندار شهرستان ،اعضای شورای شهر،ناصر رنجبر سرپرست شهرداری شلمان پروژه های شهرداری شلمان با ۱۳میلیارداعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید.

اختصاصی همای خبـر – جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در آیین افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر ضمن تشکر از سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر که موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم اوردند گفت:طی صحبت هایی که بامردم داشتم این متطقه جزء مناطق باران خیز شهر می باشد که که به دلیل خروشان بودن رودخانه این مناطق مورد اب گرفتگی و سیل واقع می شد که امیدوارم با اقدامات خوب شهرداری و شورای شهر رضایت خاطر مردم تامین شود و با تمهید مقدمات برای آسفالت وجاده مورد نظر شهرداری شلمان هم بتواند برنامه بهتری داشته باشد که منجر به جذب گردشگر بیشتر در شلمان گردد.

در ادامه ناصر رنجبر سرپرست شهرداری شلمان در آیین افتتاح پروژه های شهرداری گفت:پروژه مدیریت بحران وطرح گردشگری پیاده راه فرهنگی حاشیه رودخانه شلمان رود در محدوده شهر از جمله پروژه هایی است که امروز با ۷میلیارد اعتبار به بهره برداری رسید.
وی اظهار داشت: دیگر پروژه ای که با ۶میلیارد اعتبار افتتاح گردید آسفالت وبهسازی معابر شهری است .
رنجبر با اشاره به پروژه های در دست اجرا گفت:پارک ابریشم در وروری شهر،از جمله پروژه های مهم شهرداری شلمان می باشد که پیمانکار آن مشخص شده است.
وی افزود: از دیگر پروژه های در دست اقدام این شهرداری بازرارچه ورودی شهر است که طرح مطالعات ونقشه برداری آن انجام گرفته است که مقرر است صد غرفه در آن ساخته شود.
سرپرست شهرداری شلمان ادامه داد :پایش تصویری جهت ارتقای امنیت اجتماعی با یک ونیم میلیارد اعتبار از دیگر پروژه های در دست اجرای این شهرداری می باشد.
وی در پایان گفت :با اجرای طرح دیوار سازی رودخانه شلمان رود و طرح پیاده راه فرهنگی حدود یک هکتار به سرانه فضای سبز شهری شلمان اضافه خواهد شد که می طلبد مسئولین شهرستانی،استانی و کشوری تمهیدات واعتبار لازم برای اجرای این پروژه مهم را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/ همای خبـر

About نسرین عشقی

Check Also

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛ ۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت برق منطقه‌ای گیلان برای عبور موفق از تابستان جاری آماده بهره‌برداری است

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان خبر داد؛ ۱۰ پروژه بزرگ و حیاتی شرکت …