چاپ مطلب چاپ مطلب

بحران برف کلاچای با تلاش پرسنل خدوم شهرداری و یاری مردم شریف کلاچای مدیریت شد

به گزارش همای گیلان شهردار کلاچای گفت : درآغازین ساعات ریزش برف کمیته حوادث غیرمترقبه شهرداری کلاچای تشکیل گردید و تمامی همکاران شهرداری، آماده خدمات رسانی شبانه روزی به شهروندان شدند.

IMG_1716
حسین بائوجلاهوتی افزود: شهرداری اقدامات لازم جهت بازگشایی معابر اصلی شهررا انجام داد و تمامی معابر و خیابان های اصلی شهر را باز نمود تا شهروندان دغدغه تامین مایحتاج خود را نداشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش مجموعه عوامل شهرداری کلاچای این بود که بارش برف ۹۲ خاطره ای دلنشین برای شهروندان مبدل شود و در این راستا همکاری صمیمانه مردم شهر کلاچای ، مانند همیشه یاریگر بسیاری از مشکلات بود.
شهردار کلاچای با بیان اینکه برف‌روبی معابر اصلی شهر کلاچای به صورت مستمر انجام می‌شد، افزود: بیش از ۱۰۰۰۰۰ متر مکعب برف روبی تا شعاع ۹ کیلومترمربع صورت گرفته است

حسین لاهوتی افزود: درطول این مدت یک دستگاه برف روب، سه دستگاه لودر یک دستگاه بیل باکو ، ۵ دستگاه کامیون وماشین های آتش نشانی وهمچنین کلیه عوامل شهرداری وشورای شهر به صورت شبانه روزی در سطح شهر مشغول برف روبی وپاکسازی معابر سطح شهر وامدادرسانی به مردم شریف بودند
وی اذعان داشت:بعلت حجم شدید برف و نبود امکانات کافی خوشبختانه شهرداری کلاچای با تعامل و همکاری ای که با شرکت های خصوصی فعال در سطح شهرستان داشت،توانست در اجرای عملیات برفروبی و بازگشایی معابر بخوبی  عمل نماید 

شهردار کلاچای  تصریح کرد: تشخیص به موقع مدیران شهری در حوادث غیرمترقبه عامل موثری در بازده حداکثری و عملکرد شایسته تمام مجموعه محسوب می‌شود.

لاهوتی افزود: تمام مدیران ستادی و عملیاتی نشان دادند که صرف فعل خواستن، در توانایی و قدرت ثمر بخشی آنان تحقق یافته و موجب همدلی و یکپارچگی در بدنه کارشناسی می‌شود.

وی گفت:رسانه‌ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شهروندان بسیار موثر عمل کردند و مشارکت مردم و بازخوردهای مثبت از عملکرد شهرداری، نتیجه انعکاس دلسوزانه و مستمر رسانه‌هابوده است.

شهردار کلاچای درپایان  از بازگشایی تمامی معابر اصلی و فرعی در سطح شهر کلاچای خبر داد و افزود : تردد و عبور و مرور در تمامی معابر شهر کلاچای جریان دارد که مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی پرسنل شهرداری کلاچای است که با کمال افتخار همت جانانه شان را تحسین می گویم.
SAM_9403

About

Check Also

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه

الکترونیکی شدن آزمون‌ها در سطح وسیع به شرط اختصاص بودجه   رئیس سازمان سنجش کشور: …