چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدارجدیدکومله در جلسه تودیع ومعارفه:حمایت ومشاوره مردم خدمت رسانی را سهل تر خواهد کرد

بخشدارجدید کومله معارفه شد.

همای گیلان:در این مراسم امام جمعه بخش کومله ضمن تبریک به بخشدار جدید کومله گفت : بخشداران زیادی تا به امروز این سمت را قبول کرده و رفته اند و یقینا هر کدام آنان نقاط ضعف و قوتی را داشته اند و عملکردی از خود به یادگار گذاشته اند.11

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل اظهار داشت : مدیر موفق مدیری است که از بالا به مردم نگاه نکند و در برخورد با مردم به یک نحو برخورد کند که خوشبختانه با توجه به شناختی که از بخشدار جدید می رود این نقطه مثبت در وی  وجود دارد.

در ادامه فرماندار شهرستان لنگرود اظهار داشت: غلامی از همکاران پرسابقه فرمانداری است که یقینا پس از سالها تجربه می تواند در بخش کومله خدمات زیادی را انجام دهد.

جوادپور گفت : مسئولیت نعمتی است که خداوند بر دوش ما نهاده است. ما باید قدر این نعت را بدانیم  و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

آنگاه بخشدار جدید کومله گفت : مدیریت امانت است نه حاکمیت یک مدیر عادل است که می تواند در انجام کارها موفق باشد.

غلامی بااشاره به حدیثی از امام علی (ع) که فرمود :”  ای مردم دو حق وجود دارد. یک حقی است که شما بر گردن من دارید و دیگری حقی که من بر گردن شما دارم. حق شما برمن آبادانی ، عمران ، اقتصاد و… است و حق من برشما این است که مرا مشاوره دهید.” گفت : من از شما می خواهم تا مرا یاری رسانید و با رهنمود های خود در این وظیفه سنگین همراهیم کنید.

وی اظهار داشت : امیدوارم در این مسیر بتوانم با مدد گرفتن از ائمه اطهار و همچنین یاری و همت مردم ، اعضای شوراها و دهیاران بخش بتوانم کارها را به نحو احسنت به پایان رسانم.

در پایان این مراسم از  زحمات محمد حسین سمیع پور بخشدارسابق کومله تقدیر به عمل آمد و  رضاغلامی به عنوان بخشدار جدید کومله معرفی شد.

1111

About

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …