چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشداری که به صحبتهای استاندار گیلان جامه عمل پوشاند/به قلم مدیر مسئول همای گیلان

اختصاصی همای گیلان،دیر زمانی است خبرهای خوشی از مدیریت های میانی استان به گوش نمی رسد و فرهنگ ریاکاری به مانند ویروس آنفولانزای مرغی به سرعت نور در تفکرات این مدیران رخنه کرده است.
مدیرانی که فقط تنها عملکرد آنها ارائه آمارهای دست کاری شده و افتتاح چندین و چند باره پروژهای نیمه کاره است.
استانی که در دوره های نه چندان دور تاریخ و تمدن ساز بوده اکنون دچار عقب ماندگی و عدم توسعه پایدار است.
البته با تمام این خبرهای نا خوشایند برای استان ، هستند مدیرانی که هم استانی های خود را دچار نا امیدی مطلق نمی کنند.
قطعا هرکسی در استان گیلان ساکن باشد از مشکلات مناطق کوهستانی بخصوص در فصل زمستان آگاهی کامل دارد. بخشداری دیلمان از آنجائیکه با مشکلات زیادی ازجهت کمبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دست و پنجه نرم می کند ناچارمتولیان آن بایدانرژی زیادی صرف کنند تا بتوانندخواسته های مردم را برآورده سازند .
ما قبل ترمقاله ای تحت عنوان «مدیریت همواره دربخشداری دیلمان پیام نوریست .آیا بخشدارجدیددیلمان پیام نوری مدیریت خواهدکرد؟» منتشر ونگرانی خود رادرمورد این بخش عنوان نمودیم .این موضوع ونیزتاکیداخیراستاندار
مبنی برعدم حضور مدیران غیرمرتبط در زمان حضورمقام ارشد استان ، ما را بر آن داشت که علت عدم حضور مدیران مرتبط را جویا شویم که گفته شد بخشدار دیلمان با دستور کار برفروبی در محل کارحضور دارد .وی در این خصوص به خبرنگارما گفت:بزرگترین خدمت ،توجه وعنایت به مردم محروم جامعه است وچه توفیقی از این بالاتر که در خدمت ایشان هستم .
وی باتاکید بر سخنان دکترسالاری استاندار گیلان گفت: سخنان دکترسالاری می تواندبه عنوا ن یک اصل تاثیرگذاردرزمینه توسعه تلقی شود لذا در سفر استاندار به شهرستان سیاهکل جهت بازدید و افتتاح پروژه ها ، به جای همراهی استاندار ، در بخش کاری خود انجام وظیفه نمودم و برای حل مشکلات حوزه مسئولیتی خویش مشغول خدمات رسانی شدم وسعی نمودم با پاکسازی جاده های برفی و مشکلات موجود بعد از بارش برف موجبات خرسندی مردم را فراهم نماییم.
آریا منش افزود:حضور مدیران درکنار استاندار درشهرستان ها باعث اتلاف وقت می گرددونگرانی هایی برای مردم فراهم می کند.
وی درپایان اظهارداشت:امید آن داریم همه مدیران گیلان به فرمایش استاندار توجه کافی نمایند تا خلاءهای موجودمرتفع گرددو با اصل همدلی واتحادودر کنارهم بودن رافع مشکلات شویم.

علی علی پور نیاول مدیر مسئول پایگاه خبری همای خبر و هفته نامه همای گیلان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …