چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار بندر کیاشهر : این بخش چهار طرح سالم سازی و ۳۷ کیلومتر نوار ساحلی دارد/شنا در محل ممنوعه جان یک نفر را گرفت

اختصاصی همای گیلان: قربان خوشحال بخشدار بندرکیاشهر در گفتگو با همای گیلان گفت: شهرستان آستانه اشرفیه در حوزه بخش بندر کیاشهر با دارا بودن ۳۷ کیلومتر نوار ساحلی به عنوان سومین شهرستان برخوردار استان از حیث نوارساحلی می باشد.
وی اضافه نمود: حسب دستور استاندار محترم و معاون محترم سیاسی ایشان، در جهت برنامه ریزی و ساماندهی سواحل بیش از چند جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان در این بخش تشکیل گردید که دستاورد آن ایجاد چند طرح سالم سازی در دریا با مدیریت شهرداری و همچنین ۳ طرح دیگر با مدیریت سپاه پاسداران بود.

photo_2016-08-05_16-13-10
خوشحال افزود: به منظور حفظ جان مردم و مسافران در ۲۵ نقطه خطر آفرین در سال جاری با تدبیر و درایت فرماندار شهرستان و اعضای محترم ستاد و با مسئولیت دهیاری ها، تیم نجات غریق و امداد و نجات اسکان پیدا نمودند.
بخشدار بندر کیاشهر اظهار داشت: تا کنون به منظور برخورداری و استفاده مردم از دریا اقدامات موثری صورت گرفته است که برای هدفمندی و پشتیبانی بهتر، فرمانداری وبخشداری در زمینه درخواست های ستادی ، پشتیبانی از لحاظ در اختیار گذاشتن قایق های موتوری ،جت اسکی و سایر ملزومات در جهت حمایت و پیشگیری از حادثه که می تواند در اختیار عوامل نجات و غریق قرار گیرد را خواستار هستند.
وی در خصوص طرح های دریا در بخش کیاشهر بیان داشت: خوشبختانه در این طرح ها امکانات رفاهی، خدماتی و فرهنگی خوبی از سوی مدیران طرح ، ساماندهی گردیده است و انتظار داریم مسافران به طرح های دریا مراجعه کنند و از شنا در نقاط حادثه خیز جدا پرهیز کنند.
قربان خوشحال خاطر نشان کرد: در سال گذشته یک غریق داشتیم و امسال هم متاسفانه در تعطیلات هفته گذشته به دلیل عدم توجه به نکات امدادو نجات در محل شنا ممنوع یک دختر ۱۳ ساله در روستای دستک دچار حادثه گردید.
بخشدار بندر کیاشهر در خصوص حضور گردشگر در بخش گفت: حضور هر گردشگر می تواند از حیث اقتصادی پیامد خوبی به همراه داشته باشد و نیز موجب توسعه بخش شود، لذا توصیه ما این است که متولیان امور در جهت توسعه گردشگری و جذب سرمایه گذار مقدمات اولیه را فراهم سازند ضمن آنکه مسئولین سیاسی بخش و شهرستان آمادگی لازم را در جهت تسریع در امور را دارا می باشند.

 

 

14380610577

About سردبیر

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: رشد بیش از ۳۱ درصدی جوجه ریزی در گیلان …