چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار جدید کومله معرفی شد/ شناسایی ظرفیت ها و هم افزایی با صاحب نظران شاخصه های توسعه را ارتقا می دهد

همای گیلان به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود، « مهندس حیدری » در مراسم تکریم و معارفه بخشدار کومله که امروز(چهارشنبه، ۲۴ دی) در بخشداری برگزار شد، با اشاره به خاطرات خوب و نام نیک بخشدار سابق در دوران تصدی در بخشداری کومله، گفت: بخشدار جدید کومله نیز جوان پرتلاش و توانمندی است که باید تلاش کند صحنه ها و عرصه ها را در این بخش رونق دهد.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه در رده های مختلف جفرافیایی کشور مشکلاتی قابل احصا است ولی در همان رده ها توانمندی ها و ظرفیت های مناسبی نیز وجود دارد، تصریح کرد: به غلط برخی افراد گمان می کنند که وظیفه افراد مسئول بیان محض مشکلات است در حالی که مسئول موفق آن است که با شناخت  دقیق مشکلات و با شناخت ظرفیت ها و هم افزایی بین توانها و ظرفیت ها به  حل و فصل مشکلات مردم بپردازد.

 مهندس حیدری با اشاره به شرایط موجود در جامعه و تحریم هایی که نظام استکباری ایجاد کرد، اذعان کرد: کمبود امکانات  و اعتبارات باید با وقت گذاری، تفکر، تدبر، و به مشارکت گرفتن افکار و توان صاحب نظران جبران کرد.

 نماینده عالی دولت در شهرستان گیلان با تاکید بر اینکه بخشدار جدید باید در بخش های مختلف حسب کارگروه ها و ظرفیت ها صاحب اثر و نظر باشد، تصریح کرد: بخشی از ظرفیت ها شامل طبیعت بکر کومله، مزارع چای و برنج، ظرفیت های گردشگری و اقتصادی است و بخش دیگری هم معتمدین، امام جمعه، شوراها، شهردار، شوراها و مردم خوب بخش کومله هستند.

مهندس حیدری با بیان اینکه هنر این است که ببن ظرفیت ها وفاق ایجاد شده و به نحو احسن استفاده شود خاطرنشان ساخت: انتظاری که از بخشدار جدید داریم این است که با وقت گذاری، فعال تر کردن کمیته ها و کارگروه ها، همنشینی با گروه ها و اقشار مختلف اجتماعی که امروز یک ضرورت است و از طرف دیگر بازدید  از اد ارات و روستاها به بررسی دقیق  مسایل مردم بپردازد و بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی ، بررسی مشکلات بیمارستان در حال احداث و کارشناسی کردن همه مشکلات مرتبط بخشی از مسایل مورد انتظار است.

 گفتنی است ، در این مراسم از زحمات «محمد علی خداجو» قدردانی و «محسن کشاورز» به عنوان بخشدار جدید کومله معرفی شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …