چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار خمام: بسیج نماد شجاعت و ایستادگی در تاریخ ایران اسلامی است

دکتر رضا مهدوی ، بخشدار خمام طی گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و حماسه آقرینان پرافتخار این عرصه تبریک گفت و افزود:پنجم آذرماه ۱۳۵۸؛ سرآغاز بنیان نهادن شجره طیبه ای بود که با نام بسیج پس از گذشت ۴۰ سال به دوران بلوغ و بالندگی خود رسیده است و به مدد حضور مردمی پرشور و شعور انقلابی؛ استوار و ایستاده همگام با انقلاب اسلامی در پیچ های حساس تاریخی تا رسیدن به قله های عزت و افتخار حرکت میکند.

وی با بیان اینکه امروز ارتش ۲۰ میلیونی بسیج با ثبت و نگارش رشادتها و دلاوریهای متعدد در طول ادوار متمادی انقلاب اسلامی به دیوانی وزین و فرهنگی ناب از ایثار و حماسه تبدیل شده خاطرنشان کرد: هر برگ انقلاب به امتداد خطوط سرخ خون شهیدان درطول سالهای انقلاب اسلامی به ویژه روزهای درخشان دفاع مقدس مزین گشته است.

مهدوی در تعریف خود از بسیج افزود:بسیج در کنار دیگر ارکان نظامی و امنیتی کشور نماد شجاعت و ایستادگی در تاریخ ایران اسلامی است و همواره جاودان خواهد ماند .

بخشدار خمام تصریح کرد: بسیجیان جان برکف که سالها در سنگر جنگ و جهاد حماسه آفریدند و سالها در صف پیشتازان میدان علم و فرهنگ خصوصا در حوزه های علوم هوا فضا و موشکی و فنون هسته ای حضور داشتند؛ امروز نیز در میدان جنگ نرم و عرصه اقتصادی با حضور مؤثر و کلیدی خود بدنبال تحقق حماسه ای دیگر بویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

بخشدار خمام درادامه یادآور شد: هفته بسیج فرصت مغتنمی است تا یاد و نام شهیدان و حماسه سازان مدرسه عشق و ایثار و عاشقان مکتب و فرهنگ ناب بسیجی که در مسیر سرور عاشقان امام حسین (ع) مستانه زیستند و خاک پاک ایران اسلامی را به عطر جبهه و چفیه مزین کردند را گرامی بداریم.

گزارش:زهرا رگان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …