چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار خمام: خبرنگار وجدان بیدار وتصویرگر زمانه خویش است

اختصاصی همای گیلان، رضا مهدوی، بخشدار خمام در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز پنجشنبه۱۷مرداد ،به پاسداشت روز خبرنگار برگزار شد مقام و جایگاه خبرنگار را بسیار والا خواند و گفت:در آیات قرآن کریم همواره از عظمت قلم و کسانی که قلم میزنند یاد شده و چه زیباست اندیشه ای که درمقابل قلم زانو بزند.

بخشدار خمام پیشرفت همه جانبه استان و کشور را درگرو نگاه و رویکرد مثبت خبرنگاران عنوان کرد و گفت:خبرنگاران و اصحاب رسانه با تعهد ومسوولیت پذیری و تدبیر در مسیر نقد صحیح ، منصفانه و انعکاس دقیق مطالب موجبات پیشرفت همه جانبه استان و کشور را فراهم می نمایند.

وی با بیان اینکه خبرنگاری ریشه در تاریخ کهن ایران زمین دارد افزود:نظام برنامه ریزی وپایه گذار خبری درایران قدمت ۳هزار ساله دارد.

مهدوی تصریح کرد:خبرنگاران طلایه داران جنبه های آگاهی ،چشم بینا و زبان گویای مردم هستند وزحماتشان به نوعی تجسم امانت ،مسوولیت پذیری ،تعهد و دلسوزی است.

وی کار خبرنگاری را کار مبارک دانست و خاطر نشان کرد:خبرنگاری یعنی هنر خوب دیدن،خوب نوشتن،و خوب گفتن و باشد که خبرنگاران ما بتوانند همه این هنرها را به خوبی نشان دهند.
درپایان از فعالین رسانه دربخش خمام تجلیل بعمل آمد و هدایا ولوح تقدیری به رسم یادبود اهدا شد.


خبرنگار :زهرارگان

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …