چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار رحیم‌آباد رودسر: ساخت دومین راه ارتباطی گیلان‌ در رحیم‌آباد

همای گیلان: منصور سعادت‌نژاد با اشاره به وضعیت ساخت سد پلرود، اظهار کرد: در بخش رحیم‌آباد پروژه‌های بزرگ ملی و مهم در حال احداث است.

وی با بیان اینکه سد پلرود یکی از این پروژه‌های ملی و بزرگ در رحیم‌آباد است، افزود: در سفر رئیس جمهور به گیلان ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد پلرود در نظر گرفته شده که سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان و امسال نیز ۸۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

بخشدار رحیم‌آباد رودسر اتمام عملیات اجرایی سد پلرود را یکی از خواسته‌های مهم مردم این بخش عنوان کرد و گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری سد رحیم‌آباد آبگیری شود.

وی رحیم‌آباد را وسیع‌ترین بخش‌ها کشور دانست و خاطرنشان کرد: رحیم‌آباد حدود ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد و دومین بخش از نظر وسعت در کشور است.

سعادت‌نژاد پروژه دیگر ملی در بخش رحیم‌آباد را احداث دومین راه ارتباطی گیلان پس از رشت‌ـ‌قزوین عنوان کرد و یادآور شد: محور قزوین‌ـ‌رحیم‌آبادـ‌کلاچای در دست احداث است.

وی احداث پروژه مذکور را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های گیلان در بخش رحیم‌آباد ذکر کرد و متذکر شد:  احداث این پروژه مسیر گیلان به تهران را نزدیک‌تر می‌کند.

بخشدار رحیم‌آباد رودسر با بیان اینکه این بخش در تولید فندق رتبه نخست کشور را دارد، خاطرنشان کرد: ۶۵ درصد فندق کشور در رحیم‌آباد تولید می‌شود.

وی تولید داروهای گیاهی مانند گل گاوزبان، چای، برنج و عسل را از دیگر ویژگی‌های بخش رحیم‌آباد در کشور ذکر کرد و گفت: رحیم‌آباد در تولیدات این محصولات رتبه نخست کشور را دارد.

//فارس

About سردبیر

Check Also

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی؛ …