چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار سنگر خبر داد : بارش بیش ۱۲۰ سانتی متر برف در سنگر / راه های اصلی شهر باز است

اختصاصی همای گیلان: رحیمی بخشدار سنگر در خصوص وضعیت شهر سنگر تا این لحظه به خبرنگار ما گفت: طبق پیش بینی ها بارش برف سنگین همراه با کولاک در سنگر رخ داد و بیش از ۱ متر و ۲۰ سانت برف در سنگر بارش برف داشتیم.
رحیمی افزود: مسیرهای اصلی شهر سنگر با تلاش شهرداری بازگشایی شد و با توجه به پایان برف انتظار داریم طی ساعت های آینده وضعیت مطلوب تری برای تردد در سطح شهر برقرار شود.
وی در خصوص وضعیت برق در سنگر اظهار داشت: خوشبختانه در شهر سنگر به جز قطعی های موردی مشکل خاصی وجود ندارد، در ۳ روستای هم مرز با سیاهکل به دلیل مشکل در پست ۶۳ کیلو ولت از شب گذشته با قطعی برق مواجه هستند که تلاش برای رفع این مشکل همچنان ادامه دارد.
بخشدار سنگر با بیان اینکه برق برخی روستاها در محدوده امام زاده هاشم قطع شده است و تلاش برای برقراری شبکه برق ادامه دارد اضافه کرد: مسیر سراوان نیز از صبح امروز به دلیل سقوط برخی درختان دچار قطعی برق شده که با پیگیری های صورت گرفته طی ساعات آینده این مشکل نیز رفع خواهد شد
رحیمی بیان داشت : جاده سنگر به کوچصفهان بدون زنجیر چرخ قابل تردد است و مسیرفومن به سراوان ، رشت به امام زاده هاشم و جاده قدیم رشت به سنگر نیز بازگشایی شده و تردد در آن انجام می پذیرد.
وی همچنین خاطر نشان کرد : روستاهای بخش سنگر که مسیرهایشان مسدود است با کمک بخش خصوصی در حال بازگشایی هستند .
رحیمی در انتها گفت: تمامی دستگاه های شهر سنگر پای کار بودند و با تمام توان به مردم خدمت کردند و همچنین وضعیت نانوایی ها و پخت نان نیز در شرایط مطلوبی به سر می برد.

برای عضویت در کانال همای خبر کلیک کنید

About سردبیر

Check Also

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال عمومی خوب؛ روند رو به بهبودی همه نوزادان حادثه

“رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد: مرخصی ۸۵ بیمار سانحه بیمارستان قائم با حال …