چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار لنگرود:استفاده از کلاه ایمنی ضامن سلامت موتورسواران است

اداره کل راهداری جاده ای به منظور تشویق موتورسواران به استفاده از کلاه ایمنی و فرهنگ سازی در بین مردم طی مراسمی باهمکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای بازارده گل باغ از توابع بخش مرکزی لنگرود و روستاهای همجوار آن اقدام به اهدا کلاه ایمنی رایگان به موتور سواران نمود.
اختصاصی همای گیلان: دراین مراسم که در مسجد سیدالشهدا بازارده گلباغ با حضور مسوول کاهش تصادفات اداره کل راهداری گیلان ،رئیس اداره راه شهرستان لنگرود ،بخشدار مرکزی لنگرود،اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی لنگرود ،دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بازار ده گلباغ،سیاهکلده،خالکیاسر،موبندان، صیقل بنه و پشت لله سر و جمعی از اهالی این روستاها حضور داشتند.

لیلا جهانیان، بخشدار مرکزی لنگرود گفت:حوادث رانندگی برای موتور سواران از اتفاقات روزمره جاده های استان ما است بطوریکه شاهدیم روزانه موتور سواران به دلیل رعایت نکردن قوانین و عدم استفاده از کلاه ایمنی با حوادث مواجه هستند که متاسفانه گاهی اوقات جان خود را ازدست میدهند.
وی خاطر نشان کرد:طبق آمار ۸۰درصد موتور سواران بر اثر ضربات به سر و گردن در حوادث رانندگی جان خودرا ازدست میدهند بنابراین استفاده از کلاه ایمنی می تواند ضامن سلامتی آنها شود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها ترویج داده شود

فرماندار لنگرود در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان: فرهنگ کتابخوانی باید در خانواده ها …