چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار مرکزی سیاهکل:افتتاح ۸ پروژه در ایام الله فجر/تخریب سر دهنه ها آبیاری بزرگترین مشکل این بخش

اختصاصی همای گیلان:خبرنگار ما به بهانه  اطلاع از کم و کیف پروژه های دهه مبارکه فجر گفت و گویی با بخشدار مرکزی سیاهکل ترتیب داده که در ذیل می خوانیم:

DSCN2189

هادی جعفرزاده فهیم که دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت اجرایی گرایش استراتژیک می باشد مدت ۳ماه است که سکان بخشداری مرکزی شهرستان سیاهکل را بدست گرفته است.

وی در ابتدا با تعریفی از بخش مرکزی سیاهکل گفت: این بخش دارای ۱۱۰روستا،۳۴ دهیاری و ۶۴ روستای دارای شورای اسلامی می باشد.

بخشدار مرکزی سیاهکل افزود:وسعت زیاد بخش مرکزی (حدود ۵۵۰کیلومترمربع) موجب گشته تا خدمت رسانی در آن که هم شامل جلگه، هم کوهپایه و هم کوهستان است با سختی همراه باشد .

جعفر زاده پیرامون خدمات ارائه شده در این بخش از زمان تصدی بخشداری گفت:ارتقاء دهیاری از ۲۳ به ۳۴ دهیاری، تشکیل ستاد مدیریت بحران روستایی در روستاهای دارای دهیار، پیگیری شن ریزی روستاهای فاقد شورا و دهیاری، لوله گذاری راه های روستایی، پیگیری پروژه های گاز رسانی علی الخصوص روستای تازه آباد – که باید در همین فرصت این نوید را بدهم که طبق وعده مسئولین گاز، این شهرستان در سال آینده شاهد رشد قابل توجهی در امر گازرسانی به روستاها خواهد بود که خود موجب افزایش نرم گاز شهرستان خواهد شد- از جمله اقدامات این بخشداری در این سه ماه است .

وی در خصوص راه های روستایی خاکی خاطر نشان کرد: قریب به ۲۰روستا در این بخش آماده آسفالت هستند و در ۴ محور روستایی هم روکش آسفالت انجام خواهد شدو در حال پیگیری استقرار ایستگاه آتش نشانی در روستای تازه آبادمی باشیم.

بخشدار مرکزی سیاهکل در خصوص اقداماتش درزمینه آب روستایی اظهار داشت: فرسودگی و شکستگی لوله های آب روستایی از جمله مشکلات اساسی این بخش است که نیاز به تامین اعتبار و اقدام جهادی دارد.

جعفرزاده در ادامه یاد آور شد: پیگیری در زمینه تهیه و آماده سازی زمین های ورزشی روستایی نیز در دستور کار این بخشداری قرار دارد.

وی یکی دیگر از مشکلات روستاهای این بخش راتخریب  سردهنه های آبیاری علی الخصوص سر دهنه موشا و شرجوب عنوان کردو افزود : برای رفع این معضل که نیازمند اعتبار کلان می باشد چندین جلسه با مسئولین استانی و شهرستان منعقد شده است.

بخشدار مرکزی سیاهکل در پایان به هشت پروژه عمرانی که در این افتتاح و به بهره برداری می رسند اشاره کرد و افزود: در مراکز دهستانها برنامه ی جشن انقلاب و ۳ یادواره شهدا نیز برگزار خواهد گردید.

About سردبیر ارشد

Check Also

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر رشت: افزایش اختیارات شوراها سبب جلب رضایت شهروندان می‌شود/ شوراها نهادهای …