چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار مرکزی سیاهکل: فقط یک زمین داریم آن را از بین نبریم


اختصاصی همای گیلان، بخشدار مرکزی سیاهکل طی گفتگویی با همای گیلان گفت: با عنایت به اهمیت مسائل زیست محیطی و بزرگداشت هفته زمین پاک همایش «مشارکت زنان روستایی در مدیریت پسماند روستا» در روستای سوتگوابر سیاهکل برگزار گردید.
سیده زهرا میر اعلمی افزود: برای جامه ی عمل پوشاندن به این شعار محیط که «دوستی با طبیعت، دوستی با خداست» و نیز «فقط یک زمین داریم، آن را از بین نبریم» مجموعه بخشداری مرکزی سیاهکل، شورای بخش مرکزی، منابع طبیعی، محیط زیست، جمعی از دهیاران ، پرسنل شهرداری و انجمن های مردم نهاد نسبت به پاکسازی منطقه گردشگری بالارود همت گماشتند.
وی خاطرنشان کرد: این بخشداری در همین راستا در نظر دارد با هدف حفظ منابع طبیعی، محیط زیست و حفظ سفره های اب زیرزمینی، نسبت به برقراری کامل اتوماسیون اداری اقدام و استفاده حداقل از کاغذ در مکاتبات اداری را اجرایی نماید.
بخشدار مرکزی سیاهکل اذعان داشت: همچنین این بخشداری در نظر دارد در سال جاری بطور جدی نسبت به برقراری سپتینگ فاضلاب خانگی خانوارهای روستایی با رعایت استانداردهای محیط زیست و شبکه بهداشت در خانه های جدید احداث که پروانه اخذ نموده اند اقدام نماید ودر این زمینه از سازمان نظام مهندسی، بنیاد مسکن و سایر ارگانهای ذیربط بلاخص متقاضیان فعال در حوزه ساخت و دوستداران طبیعت و زمین درخواست همکاری و حمایت نمود

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …