چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار مرکزی لاهیجان:افتتاح ۲۱ پروژه در بخش مرکزی/آنچه توانسته ایم لطف خدا بود

اختصاصی همای گیلان:در ایام پیروزی انقلاب ۲۱ پروژه در بخش مرکزی لاهیجان آماده افتتاح می باشد

بخشدار-لاهیجان-300x230

بخشدار مرکزی  لاهیجان ضمن بیان این مطلب پیرامون توفیقاتی که در دوران تصدیش در بخش مرکزی لاهیجان نصدیبش شده گفت:خوشبختانه علیرغم تصور دشمن توانستیم با استعانت از رهنمودهاومنویات مقام عظمای ولایت در قالب اقتصاد مقاومتی ومدیریت جهادی بر تحریمهای سنگین علیه کشور فائق آئیم وپرژه های مختلفی را در بخش مرکزی به مرحله اجراء در آوریم .

حجت حاجی پور خاطر نشان کرد:البته نباید برنامه های هوشمندانه دولت واستاندار محترم را نادیده بگیریم .

وی افزود:همه این موفقیتها را مدیون خون شهداء هستیم که در سخت ترین شرایط با بذل جان خویش درخت انقلاب را آبیاری نمودند وچه فرصتی مغتنم تر از دهه ی مبارک فجر که نتیجه تلاشهای دولتمردان به منصه ظهور برسد.

بخشدار مرکزی لاهیجان در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص تقدیر مدیر کل روستایی وعشایری استانداری گیلان گفت: آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است واین خدمات را که نتیجه آن اخذ نمره قبولی از مدیر کل محترم روستایی وعشایری شده است را درقبال خون شهداء ناچیز می دانم وهمه را به شهدای انقلاب وهشت سال دفاع مقدس تقدیم می نمایم.

حاجی پور در ادامه به خدمات ارائه شده در سال ۹۳ اشاره کردواظهار داشت:در این سال اقدامات متعددی در قالب ساخت بوستان واحداث ساختمان های دهیاری،لوله گذاری وجمع آوری وهدایت آبهای سطحی ،آسفالت وروکش آسفالت ارائه شده است که این خدمات با اعتبار بیش از یک میلیاردوچهارصد میلیون تومان به وقوع پیوسته است که البته بیشتر این درآمدحاصل در آمدهای دهیاری است.

وی آنگاه به پروژه های بخش مرکزی لاهیجان در دهه فجر اشاره کرد وگفت:همانطوریکه می دانید بخش مرکزی لاهیجان با دارابودن ۱۴۰ روستا و۵ دهستان و۱۰۰ دهیاری و۱۱۲ شورای اسلامی وجمعیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر یکی از بخش های قابل توجه در استان گیلان محسوب می شود.

بخشدار مرکزی لاهیجان افزود:در دهه مبارک فجر ۲۱ پروژه قابل افتتاح داریم که البته تنها ۸ پروژه را بصورت نمادین افتتاح خواهیم کرد.

حاجی پور در پایان اظهار امید واری کردهمانطوریکه مردم انتظار دارند بتواند در بهبوداوضاع بخش مثمر ثمر واقع شود

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …