چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار مرکزی لنگرود: ۹دی روز میثاق مجدد ملت بزرگ ایران با ولایت است

اختصاصی همای گیلان، بخشدار مرکزی لنگرود درآستانه سالروز حماسه نهم دی طی گفتگویی گفت: ۹ دی یک روز خاص و مهم است که بصیرت و همراهی مردم با ولایت را به دشمنان داخلی و خارجی نشان داد، برگ زرین دیگری است بر تارک تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامیمان که ماندگار شده است.

لیلا جهانیان، با اشاره به حضور همه آحاد مردم برای مقابله با فتنه و فتنه گران تاکید کرد: ورود مردم با بصیرت در برابر فتنه و فتنه گران نشان از ارادت قلبی به دین، ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، حمایت همیشگی از ارزش های انقلاب و مقام معظم رهبری دارد.

وی یادآور شد:ارزش و اهمیت حماسه ۹ دی هم شأن و هم جایگاه پیروزی مردم در ۲۲ بهمن است.

وی ۹دی را روز میثاق مجدد ملت بزرگ ایران با مقام معظم رهبری وولایت دانست وگفت: درطول تاریخ اسلام ،کاردشمنان همواره فتنه گری بوده و هیچگاه از آن دست بر نخواهد داشت و تنها راه مقابله با آن، هوشیاری و دشمن شناسی مردم انقلابی و مسلمان ما است.

وی بیان داشت: هنگامی کشور و جوامع اسلامی به گرفتاری و مشکلات دچار می شود که از بصیرت سیاسی محروم باشد.

جهانیان سپس به ضرورت بصیرت درجامعه امروز بیش ازهر زمان دیگر تاکید نمود و اظهار داشت: بصیرت یک بینش سیاسی است که مردم ما در روز ۹دی به خوبی از خود نشان دادند.

وی در ادامه این گفتگو تصریح کرد: روز ۹ دی همچون دیگر یوم الله های (۲۲ بهمن، ۱۲ فروردین، ۱۳ آبان) یک تاریخ سیاسی به جای گذاشت و ماندگار شد و هر سال باید به آن توجه و یادآوری شود
وی خاطرنشان کرد: شاخصه نظام و انقلاب اسلامی، پشتوانه مردمی آن است و انقلاب و جمهوری اسلامی با مردم پایدار و تداوم خواهد داشت.

بخشدار لنگرود افزود: دشمن با نفوذ و تفرقه به دنبال آن است که مردم را از انقلاب جدا کند تا به اهداف شیطانی خود برسد ولی مردم ما با هوشیاری و بصیرت خود همیشه از ارزش های انقلاب دفاع می کنند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …