چاپ مطلب چاپ مطلب

بخشدار چابکسر در دیدار با فعالان سیاسی و حامیان دولت تدبیر و امید بخش چابکسر: فعالیتهای سیاسی باید هدفمند بوده و تداوم داشته باشد


همای گیلان، انوشیروان مباشرامینی بخشدار بخش چابکسر در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی، اجتماعی و حامیان دولت تدبیر و امید با اشاره به آسیب شناسی فعالیتهای سیاسی در ایران افزود: یکی از ضعف های حاکم بر فعالیتهای گروه های سیاسی در ایران عدم توجه به کادر سازی و تربیت نیروهای سیاسی برای حضور در عرصه های مختلف سیاسی از جمله انتخابات است.
وی افزود: فعالیت گروه های باید هدفمند بوده و تداوم داشته باشد و این فعالیتها نباید فقط مختص زمان انتخابات باشد.
مباشرامینی با اشاره به سیاستهای دولت تدبیر و امید گفت: از سیاستها و برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید ایجاد شفافیت در امور و جلب اعتماد مردم است و این ممکن نخواهد بود مگر با کار و خدمت رسانی بی ادعا به مردم.
بخشدار چابکسر استفاده از دیدگاه ها و نظرات گروه های سیاسی در عرصه های مختلف را از سیاستها و برنامه های خود به عنوان نماینده عالی دولت در بخش چابکسر عنوان کرد و افزود: بهتر است که چنین نشستهایی تداوم داشته باشد و بنده این آمادگی را دارم تا از دیدگاه ها و نظرات گروه های مختلف برای رشد و توسعه چابکسر استفاده نمایم.
ایشان در بخش پایانی سخنان خود در خصوص دلخوری مردم بخش چابکسر از دولت تدبیر و امید به خاطر انتخاب یک بخشدار غیر بومی ، با اشاره به سابقه کار و تجارب خود در عرصه های مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی، شوراها و انتخاباتی در فرمانداری گفت: مردم بخش چابکسر مطمئن باشند که نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان رودسر با این انتخاب نشان داد که توسعه و رشد بخش چابکسر از مهمترین اهداف وی بوده است.
گفتنی است در این نشست جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی حامی دولت تدبیر و امید بخش چابکسر دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با حوزه های مختلف در بخش چابکسر بیان داشتند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای نظامی،انتظامی است باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره برد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: اقتدار و آرامش کشور،مدیون فداکاری‌ها نیروهای …