چاپ مطلب چاپ مطلب

نوراله اکبری سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان طی نشست با دکتر سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان مشکلات مسائل این حوزه را موردبررسی قرارداد.

همای گیلان:??ظهر امروز نوراله اکبری سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان طی نشست با دکتر سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان مشکلات مسائل این حوزه را موردبررسی قرارداد.

? در ادامه جلسه‌ای به ریاست فرماندار وبا حضور اعضای محترم شورای تامین ،رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، موضوعات ،مسائل و کارخواسته ها ومطالبات مختلف مردمی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان به شکل تخصصی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .

?سرپرست فرمانداری لاهیجان در این جلسه ضمن بزرگداشت یاد و خاطره مجاهدت ها ،تلاشها و فداکاریهای کادر بهداشت و درمان گفت :

✔️به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ،کشوروشهرما در موضوع بهداشت و درمان پیشرفت‌های بسیاری حاصل و از شاخصه های مناسبی برخوردار است ولی با توجه به ظرفیت ها و اهداف بلند نظام اسلامی ، رسیدن به جایگاه واقعی ای که حق مردم شریف مااست ، فاصله است و بایدبا همگامی و کمک یکدیگر وهمت دانشگاه علوم پزشکی که همواره با صداقت کاستی ها را بیان نموده در رفع مشکلات مطرح شده در شهرستان لاهیجان نیز اقدامات لازم را به عمل آورد.

? وی خاطرنشان کرد، افتتاح بیمارستان پیروز در آن مقطع به شکل مناسبی انجام نشد و مجموعه فرمانداری مخالفت خود را با این امر به سبب آماده نبودن زیرساختها اعلام کرده بود ولی با این حال برای جبران کاستی ها هنوز زمان وجود داردورفع برخی نواقص ازجمله سیستم سرمایشی و اکسیژن ساز بایدبافوریت وظرف زمان مشخص انجام گردد ونظام عادلانه پرداخت نیز باید مدنظر این دستگاه اجرایی باشد و چارت سازمانی جهت رفع مشکلات مدیریتی مستقر وتامین نیروی انسانی و انجام تعهدات ومطالبات به شکل جدی انجام گردد.

?وی با تقدیر از زحمات مدیران افزود: از همت و ایثارگری کادر درمان ،خیرین از جمله مرد نکونامی همچون دکتر پیروز تشکرمینماییم .

?درپایان نیز طی حضور در بیمارستان پیروز از دوتن از پرستاران بیمارستان تجلیل و سی تی اسکن بیمارستان به بهره برداری رسید.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …