چاپ مطلب چاپ مطلب

برپایی نمایشگاه عکس در لاهیجان

همای گیلان:نمایشگاه عکس با عنوان « درکنج یک قاب » در نگارخانه استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپاست.
download (1)
نمایشگاه عکس با عنوان « در کنج یک قاب» از مجموعه آثار دو هنرمند جوان در نگار خانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برپا شده است . حمیده صولتی کارشناس نقاشی اسلامی( نگارگری) متولد ۱۳۶۲ رشت که در این نمایشگاه ۱۷ عکس از وی به نمایش گذاشته شده است . او از سال ۸۳ به هنر نقاشی پرداخته و از سال ۸۹ عکاسی میکند. وی تاکنون در چندین نمایشگاه گروهی دراستانهای مختلف از جمله «هنرقاب یک عنوان» ، «حوض و چند ماهی»،«عکسگاه»،«حقیقت اثار» در یزد و اصفهان شرکت کرده است و در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی از جمله امریکا ، صربستان ، شهرداری اراک مقام سوم، عاشورا در رشت مقام دوم، جشنواره زمان ، سرمایه اجتماعی ، زنان و زندگی شهری درتهران،جشنواره کوچصفهان شناسی و ….شرکت کرده است . حمیده صولتی عضو انجمن عکاسان ایران و عضو فیاپ جهانی است که مدرک عکاسی ITDاز کانادا را دارد.
رقیه هندوانی دیگر هنرمند ی است که دراین نمایشگاه ۱۶ اثر از آثار عکاسی او به نمایش گذاشته شده است . هندوانی متولد ۵۰ ۱۳آذربایجان غربی شهرستان خوی است که مدرک کارشناسی ارشد نقاشی اسلامی ( نگارگری) را داراست . وی تاکنون در نمایشگاهها ی گروهی مختلفی از جمله «خانه فرهنگ و هنر» و «عکسگاه» شرکت کرده است . او تاکنون آثارش در جشنواره های مختلف خارجی از جمله بلژیک،ایرلند شمالی و سین ژن چین برگزیده شده است .
عکسها از ذهنیت هنرمند بوده و از زوایای مختلف اجتماعی گرفته شده است . این نمایشگاه از ۲ تا ۸ بهمن در گالری استاد حسین محجوبی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان صبح و عصربرای بازدید عموم برپاست .
download (3)

download (2)

About سردبیر ارشد

Check Also

فرماندار لنگرود در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: در آغاز پائیز زرین و فصل بازگشایی مدارس و مراکز علمی، برای فرزندان عزیزمان فضایی شاداب و بانشاط و ایمن فراهم سازیم

فرماندار لنگرود در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: در آغاز پائیز زرین و فصل بازگشایی …