چاپ مطلب چاپ مطلب

برپایی نمایشگاه هنرهای دستی و تجسمی بانوان به مناسبت هفته زن

به مناسبت هفته زن و خجسته میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاه گروهی هنرهای دستی و تجسمی بانوان سیاهکل در گالری اثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا می شود .

برپایی نمایشگاه هنرهای دستی و تجسمی بانوان به مناسبت هفته زن

همای خبر به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سیاهکل ، همزمان با  فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر ، نمایشگاه گروهی هنرهای دستی و تجسمی بانوان سیاهکل به مدت ۳ روز از ۱۹ دیماه تا ۲۱ دیماه سال جاری در گالری اثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود .
در این نمایشگاه علاوه بر برپایی نمایشگاه نقاشی  هنرهای مختلفی از جمله سرامیک ، رزین ، زیورآلات، تولیدات چرم ، دیوار کوب ، تولیدات سفالی (نقطه کوب ، دکو پاژ، ترنسفر) پتینه ، گلهای کریستالی و لباسهای محلی و معرق کاری به نمایش گذاشته می شود
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند صبح ها ۱۰الی ۱۳ ظهر و عصرها ۴ الی ۷ عصر به آدرس سیاهکل جنب فرمانداری کوچه ارشاد ، گالری اثر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید نمایند.
این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری آموزشگاه نقاشی طرح نو و اداره میراث فرهنگی شهرستان سیاهکل برگزار می شود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی و کلیه شهرداران شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهرداری لنگرود برگزار گردید

جلسه کارگروه ساماندهی سگ ها ی بلاصاحب با حضور دادستان محترم جناب آقای دکتر کرمی …