چاپ مطلب چاپ مطلب

برپایی نمایشگاه «پوسترهای انقلاب» در رشت

همای گیلان:نمایشگاه «پوسترهای انقلاب» با آثاری شامل روایت «رویدادهای انقلاب اسلامی از سال ۴۲ تاکنون» ، از ۱۸ الی ۲۳ بهمن ۹۳ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود.

download

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، در این نمایشگاه که به همت امور فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار می شود ، ۳۰ عدد پوستر در اندازه ۵۰ در ۷۰ و با موضوع انقلاب و رویدادهای آن از سال ۴۲ تاکنون در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بنابر این گزارش این نمایشگاه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام (ره) و شهدای انقلاب و آشنایی نسل جدید با ویژگی ها، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران در قالب هنر برگزار شده است.

نمایش باشکوه عزت و پیروزی ملت ایران در مقابل رژیم طاغوت و روایت ایثار و فداکاری جوانان از سال ۴۲ تاکنون از اهداف اصلی متولیان برگزاری این نمایشگاه بوده است.

علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ۱۸ الی ۲۳ بهمن از ۳۰/۸ صبح الی ۸ شب به نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت مراجعه نمایند

About سردبیر ارشد

Check Also

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند

نقش روابط عمومی در دوران پرشتاب امروز، بیش از هر زمان دیگری خودنمایی می‌کند دکتر …