چاپ مطلب چاپ مطلب

برپایی یک نمایشگاه بهاره و بیش از ۴۰ فروش فوق العاده در آستانه عید نوروز در لاهیجان

همای گیلان:رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لاهیجان از برپایی یک نمایشگاه بهاره و ده ها فروش فوق العاده با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف نسبت به قیمت بازار، در این شهرستان خبر داد.

download

عزیز پرسری تصریح کرد: نمایشگاه بهاره با جانمایی ۳۰۰ غرفه نمایشگاهی از ۱۴ اسفند به مدت ده روز در شهر لاهیجان جنب میدان انتظام این شهر، آغاز به کار خواهد کرد و محصولات و کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه با ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار به شهروندان عرضه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه بهاره علاوه بر عرضه کالاها به قیمت کارشناسی شده، اقلام مدیریت شده و اساسی مانند روغن نباتی، برنج، مواد لبنی، پودر شوینده، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ منجمد مواد پروتئینی، شیرینی، آجیل و خشکبار، مواد شوینده و بهداشتی با قیمت پایین تر از بازار در اختیار مردم قرار می گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لاهیجان تصریح کرد: به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی علاوه بر برپایی نمایشگاه بهاره در شهرستان لاهیجان، بیش از ۴۰ مورد فروش فوق العاده در سطح این شهرستان با ۱۰تا۱۵  درصد تخفیف برپا می شود.

وی همچنین از اجرای طرح نظارتی ویژه ایام نوروز در این شهرستان خبر داد و افزود: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و افزایش تقاضا برای خرید کالا، طرح نظارتی ویژه نوروز در راستای نظارت بر بازار و عرضه کالاهای پرمصرف  از ۱۵ اسفند سال جاری لغایت ۱۵ فروردین سال آینده اجرا می شود.

پرسری افزود: شهروندان لاهیجانی نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند در طول شبانه روز با سامانه ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

وی افزود: علاوه بر این  شهروندان می توانند شکایات و گزارشات خود شامل کم فروشی ، گرانفروشی، عدم نصب قیمت بر روی کالا و عدم نصب نرخ نامه خدمات، عرضه کالای قاچاق و یا عدم صدور فاکتور خرید را به بازرسان و کارشناسان اداره صنعت،معدن و تجارت به شماره تلفن های ۴۲۲۳۷۷۱۱ و ۴۲۲۳۴۰۰۲ و یا بازرسان اتاق اصناف لاهیجان به شماره تلفن های ۴۲۲۳۷۹۷۵ و ۴۲۲۳۷۹۷۶ اطلاع دهند.

 

About سردبیر ارشد

Check Also

واکاوی نمایش ضعیف ملی پوشان والیبال در لیگ ملتها

مجید صبوحی کارشناسی فرهنگی ورزشی و مربی والیبال طی یادداشتی نوشت: در آستانه المپیک ریو …