چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری آئین جشن دانشجویی در رضوانشهر

به مناسبت ۱۶ آذر، آئین جشن دانشجویی در دانشگاه پیام نور رضوانشهر برگزار شد.

همای گیلان، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امام جمعه رضوانشهر در این آئین ضمن تبریک این روز به دانشجویان گفت: شما عزیزان، نیروی محرکه انقلاب هستید که آینده این کشور از آن شماست.

حجت الاسلام والمسلمین لطف اله عبدالهی افزود: کسب علم و دانش یکی از با اهمیت ترین موضوعاتی است که در دین مبین اسلام به آن تاکید ویژه ای شده است، لذا، دانشجو و دانشگاه از اجزای اساسی موتور محرکه کشور هستند و تاثیر بسیاری بر فضای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور دارند و به عنوان قشری مهم و آینده ساز در توسعه و پیشرفت جامعه نقش اساسی دارند.

وی در ادامه با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن در پی نا امید کردن مردم از نظام است که مهم ترین برنامه دشمن در این زمینه ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی و جمهوری اسلامی است و با توجه به تهدیدهای دشمنان که گفته اند نخواهیم گذاشت ایران ۴۰ سالگی خود را جشن بگیرد ولی انشاالله امسال جشن ها و برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با مشارکت مردم ولایت مدار هرچه باشکوه تر از گذشته جشن می گیریم.

همچنین مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان گیلان نیز در این آئین گفت: دانشجویان باید به روز و آنلاین و اهل مطالعه باشند و با تحلیل مسائل سیاسی روز را پیگیری نمایند.

حجت الاسلام سید محمد رضا شفیع امامی خطاب به دانشجویان گفت: علم در کنار عمل و تقوا داشته باشید گفت: امروز مهمترین نیاز بشریت، علم همراه با تقوا است که باید در همین مسیر حرکت کنیم و برای شکوفایی و آبادانی کشور در تلاش باشیم.

در این آئین که بخشدار مرکزی، مسئول روابط عمومی فرمانداری، و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و نهاد های انقلابی و اساتید و دانشجویان در دانشگاه پیام نور این شهرستان حضور داشتند از دانشجویان فارغ التحصیل رشته های حسابداری و روانشناسی دانشگاه پیام نور رضوانشهر نیز تجلیل شد.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون در گیلان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد: پیش بینی برداشت ۲۶ هزار تُن میوه زیتون …