چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان کنکور سراسری در آیینی از ۱۳ برگزیده کنکور سراسری با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندر کیاشهر تقدیر شد.

اختصاصی همای گیلان:دکتر عبدالرضا سلیمانی شهردار بندر کیاشهر در این مراسم بابیان اینکه این دانش‌آموزان با کسب موفقیت در کنکور سراسری افتخار بزرگی کسب کرده‌اند و موجب افتخار خانواده، مردم و مسئولان هستند، گفت: استعدادها و برگزیدگان کیاشهری کنکور سراسری، سفیران علمی این شهر در مراکز آموزش عالی هستند و افتخاری برای این شهر محسوب می‌شوند.

شهردار بندر کیاشهر با اشاره به اینکه از اسفندماه سال گذشته کلاس‌های درس به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشد و دانش آموزان با محدودیت‌های جدی مواجه بودند، اما تلاش و همت آنان موجب کسب موفقیت شد، افزود: حضور دانش آموزان برتر و استعدادهای علمی بندر کیاشهر در دانشگاه‌های کشور فرصت مناسبی برای معرفی آداب‌ورسوم مردم منطقه است.

وی بابیان اینکه موفقیت در عرصه‌های علمی مرهون توکل به حق‌تعالی، تلاش‌های بی‌وقفه، حمایت خانواده و معلمان دلسوز است، تصریح کرد: موفقیت این دانش آموزان درخور شأن و جایگاه بندر کیاشهر است و امیدوارم در سال‌های آینده هم شاهد کسب رتبه‌های علمی در کنکور سراسری باشیم.

دکتر سلیمانی با اشاره به اینکه از دانش آموزان برگزیده کیاشهری انتظار می‌رود تا انسانی مفید برای جامعه و چراغ راه و الگوی دیگران باشند و تجربیات خود را در مسیر کسب موفقیت به دیگران منتقل کنند، تصریح کرد: همه نخبگان باید به شهر و خاک خود تعصب داشته باشند و در راستای سربلندی آن گام‌های بلندی بردارند چراکه اعتبار همه کشورهای جهان به داشتن نخبگان آن کشور است و آینده شهر و کشور ما هم به همت و تلاش شما آینده‌سازان بستگی دارد.

در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از برگزیدگان کنکور سراسری تجلیل شد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …