چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری  اجتماع مردمی من عاشق محمدم در آستان مقدس امام زاده محمد (ع) کیاکلایه لنگرود

همای گیلان:به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان لنگرود  همزمان با شب چهارم ربیع الثانی و به سبب بزرگداشت مقام والای نبی مکر اسلام همزمان با سراسر کشور اجتماع مردمی «من عاشق محمدم» با حضور مسئولین و مردم مومن و ولایت مدار شهرستان لنگرود در آستان مقدس امام زاده سید محمد (ع) کیاکلایه برگزار گردید .

2
در ابتدای این مراسم ، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، زیارت مختصر حضرت رسول قرائت و در ادامه جمع حاضر از سخنان حضرت حجت الاسلام عبدی عالی از خطبای برجسته استان گیلان بهره مند شدند .
ایشان ضمن بررسی برخی از اوصاف والای پیامبر اعظم (ص)، رسول اکرم را بر اساس نص صریح قرآن کریم بهانه ای برای خلقت بشر خوانده و تاکید کردند آنچه امروز جهان غرب و مردم آزاد اندیش را برآن داشته تا با کنکاشی بیشتر بر دین مبین اسلام بنگرند بی شک آموزه های جهان شمول این دین الهیست  که در کشاکش قرنها هنوز نیز پیام آن صلح ، برادری ، برابری و ظلم ستیزیست .
حجت الاسلام عبدی در ادامه  مسلمین جهان را خطاب سخنان خود قرار داده و خاطر نشان کردند: بی شک اگر روزی که اولین کاریکاتور موهن مجله شارلی ابدو منتشر شد مسلمین و سردمداران حکومت های اسلامی موضعی بسیار محکمتر از آنچه امروز گرفته اند از خود نشان می دادند ، هیچگاه دست اندرکاران این مجله با جسات بیشتر کاریکاتورهای دیگر را منتشر نمی کردند .
وی در پایان ضمن دعوت مسلمین به اتحاد و هم دلی بدور از هرگونه  افراطی طلبی تاکید داشتند آنچه امروز موجب گردیده سردمداران دنیای کفر رسوخ سریع دین مبین اسلام در درون جوامع غربیست که بی شک تحدید بزرگی برای مستکبرین جهان خواهد بود .

download 56 3 4

About سردبیر ارشد

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …