چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز گیلان

چهار شنبه ۵ مردادماه ۱۴۰۱ هیأت مدیره جدید مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان انتخاب شدند.

همای خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان جلسه عمومی عادی هیات امنا و انتخابات هیات مدیره و بازرسان مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور اعضا هیات امنا و هیات مدیره و بازرسان قبلی و مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در محل سالن جلسات اداره کل نوسازی مدارس استان برگزار و با رأی گیری مستقیم، اعضای هیأت مدیره جدید انتخاب شدند.

دقیق در این مراسم ضمن خیرمقدم گویی با بر شمردن ارزش کار خیر، اظهار داشت: امروز برای ما افتخار است میزبان عزیزانی باشیم که از دارایی خود در راه توسعه زیرساخت های آموزشی عاشقانه می گذرند.

وی با بیان اینکه کار مدرسه سازی همیشه ی تاریخ ماندگار خواهد بود، تصریح نمود: شما خیرین توفیق دارید در ماندگاری این فرهنگ مقدس نقش آفرین باشید.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان، ابراز داشت: انتظار داریم انتخابات براساس دستورالعمل های موجود و با رعایت قوانین مربوط برگزار و همه باید در روند بهتر برگزاری این انتخابات تلاش کنیم.

وی ضمن قدردانی از همراهی خیرین مدرسه‌ساز در احداث فضاهای آموزشی و مدارس استان بر نقش محوری و سازنده خیرین مدرسه ساز تاکید کرد.

دقیق در پایان اذعان داشت: باید با همدلی در رفع کمبود فضاهای آموزشی تلاش نموده و با همت وکوششی خستگی ناپذیر محیط های زیبا، ایمن و جدید برای آینده سازان میهن اسلامی را فراهم کنیم.

گفتنی است در پایان این جلسه انتخابات هیات رئیسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان برگزار و آقایان: میرمسعودی به عنوان رئیس هیات مدیره، جواهری نایب رئیس و عاشوری به عنوان خزانه دار مجمع خیرین مدرسه ساز استان برای مدت ۲ سال انتخاب شده و همچنین یعقوبی نیز به عنوان مدیرعامل این مجمع توسط اعضای هیات مدیره جدید انتخاب شد.

باکانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …