چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری اولین جلسه هیات عالی سرمایه گذاری شهرداری املش

اولین جلسه هیات عالی سرمایه گذاری شهرداری املش با حضورمهندس رنجبر شهردار و رییس جلسه و دیگر اعضاء در محل شهرداری برگزار گردید.

همای گیلان: در ابتدای جلسه مهندس رنجبر توضیحاتی در مورد پروژه های مجموعه پارک بازار کیازنیک, ایجاد پارک درکنار وادی املش واقع در میدان شهدا بامشارکت اداره اوقاف وامور خیریه,ایجاد موزه مردم شناسی و مجتمع استخر تفریحی زربیجار که تمامی این طرحها با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد مطرح و به اعضاء جلسه پیشنهاد نمودند.

وی با اشاره به پتانسیل شهر در امر سرمایه گذاری افزود:سرمایه گذاری باید بصورتی باشد که دارای منافع اقتصادی بالایی باشد و با توجه به وجود محدودیت هایی که در جهت تأمین اعتبار طرح های عمرانی در شهر ها به وجود آمده است ، شهرداری ها بایستی خود بصورت مستقل، در جهت اجرا و تأمین اعتبار پروژه های عمرانی اقدام نمایند.

رییس هیات عالی سرمایه گذاری خاطر نشان کرد: افزایش رقابت شهرهای کشور در جهت جذب سرمایه و سرمایه گذار، نشان از این موضوع دارد که اهمیت جذب سرمایه گذاری بیش از پیش در عرصه مدیریت شهری آشکار شده است. شهرداری املش در رویکرد جدید خود جهت تحقق اهداف عمرانی و جذب سرمایه و رشد اقتصاد مردم شهر ، سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های مشترک را از مهمترین راه های برون رفت از بحران مالی می داند .
مهندس سلیمانی نماینده محترم معاونت عمرانی استانداری نیز با اشاره به ضرورت تشکیل ستاد بافت آفرینی در شهرستان ،قول پیگیری جهت راه اندازی ستاد بافت آفرینی کشور را در شهر املش ارائه نمودند.در ادامه هر یک از اعضای حاضر در جلسه طرحها و پیشنهادات خود را درخصوص موضوعات گوناگون و مرتبط با فعالیتهای شهرداری مطرح کردند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …