چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری اولین دوره مربیگری آمادگی جسمانی در سما لاهیجان

همای گیلان: دانشکده فنی و حرفه ای سما لاهیجان به منظور ترویج فرهنگ ورزشی و نهادینه نمودن سلامت در خانواده ها اقدام به برگزاری یک دوره مربیگری آمادگی جسمانی ویژه بانوان نمود.

1

این دوره ورزشی که به مدت ۲ هفته در محل آموزشکده سما لاهیجان برگزار گردید، با استقبال گسترده دانشجویان و اساتید این مرکز آموزشی فرهنگی و همچنین شهروندان لاهیجانی مواجه شد.

جواد نجار تمیزکار معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره، یکی از اهداف اصلی سما را توجه به بحث سلامت عنوان نمود و خاطرنشان کرد: باورمان این است که باید در این مقوله پیشگام باشیم و با ترویج فرهنگ ورزش، سلامتی را به دانشجویان، اساتید و شهروندان هدیه کنیم.

معاون دانشگاه در امور سما لاهیجان و سیاهکل در ادامه به برنامه های سما لاهیجان در حوزه ورزش پرداخت و افزود: بحث ورزش به قدری برای ما مهم و اولویت دار است که از ابتدای سال تحصیلی گذشته همه مدارس سما ملزم شدند که ورزش صبحگاهی را برای دانش آموزان اجرا نموده و قبل از شروع کلاس ها آنان را با نشاط و انرژی روانه کلاس درس کنند.

وی افزود: برای کارکنان و اساتید سما نیز به گونه ای برنامه ریزی نمودیم که در هفته یک روز سالن ورزشی سما در اختیار آنان قرار بگیرد تا بتوانند ورزش کنند؛ چرا که اعتقادمان این است که این کار منجر به تقویت دوستی ها برای پیشبرد کارها و ایجاد نشاط بیشتر برای تلاش مضاعف جهت پیشرفت سما خواهد شد.

2 3 4

About سردبیر

Check Also

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی

فراهم شدن امکان خوداظهاری شاغلان فاقد پوشش بیمه ای خدمتی دیگر از سازمان تامین اجتماعی؛ …