چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری اولین همایش توسعه ی ورزش همگانی در شهرستان لاهیجان

اختصاصی همای گیلان:با حضور سقایی رئیس هیأت ورزش همگانی استان گیلان، رهنما مدیر کل ورزش وجوانان استان گیلان، ندیمی نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل، علیزاده فرماندار لاهیجان، رؤسای هیأت ورزش همگانی شهرستان های استان و جمعی از شهرداران و مردم اولین همایش توسعه ی ورزش همگانی در شهرستان لاهیجان برگزار شد.

 در این مراسم رئیس ورزش جوانان شهرستان لاهیجان ابتدا حاضرین در جلسه را به قیام همراه با سکوت به جهت ضایعه درگذشت علیرضا سلیمانی و خوش عقیده دعوت نمود.

 میراعلمی افزود:برایم سخنرانی کردن در پیشگاه بزرگان مجلس و مدیرکل ورش وجوانان استان گیلان سخت است، لذا فقط به خیرمقدم بسنده می کنم.

وی اظهار داشت: ورزش همگانی یکی از توصیه های مقام معظم رهبری می باشد. لذا این همایش در حقیقت توجه به رهنمود ایشان است. امیدواریم که هرساله نسبت به برگزاری آن اقدام شود.

فرماندار لاهیجان: در لاهیجان همیشه روحیه جوانمردی و قهرمانی وجود دارد

در ادامه این همایش فرماندار لاهیجان طی سخنانی گفت: در لاهیجان همیشه روحیه جوانمردی و قهرمانی وجود دارد و نگاهی به اعضا ی شورای شهر که همه چهره های ورزشی هستند ومنتخب مردم خود شاهد ی بر این ادعاست.

علیزاده افزود: در کشورما توجه ویژه ای به بعد معنوی می شود اما در کنار آن به امر ورزش که منشأ سلامت است تأکید شده است و توصیه به ورزش همگانی  و ورزش نمودن مقام معظم رهبری نشانه همین تاکیداست.

رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان: ورزش همگانی بنیان اصلی ورزش قهرمانی است 

در ادامه رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: ورزش همگانی بنیان اصلی ورزش قهرمانی است  بنابراین بر ما وظیفه است که به این رشته ورزشی توجه اساسی شود.

ابراهیم مهربان افزود: امسال در این شهر اتفاق مهمی رقم خورد و آن برگزاری ورزش محلات بود که فقط در شهرهایی همچون تبریز و تهران برگزار شده بود.

وی ضمن تبریک به سقایی رئیس هیات ورزش همگانی تصریح کرد: امیدوارم قدم ایشان برای ورزش همگانی خیر باشد و با برنامه ریزی صحیح تعداد کثیری را به جمع این ورزش سوق دهند.

رئیس شورای اسلامی  شهر لاهیجان خاطرنشان کرد: از آقای ندیمی به جهت حضور وزیر ورزش وجوانان در هفته قبل در این شهرستان واخذ موافقت اجرای چمن مصنوعی برای شهر سپاسگزاری می کنم امیدوارم که علمیات اجرایی آن در تابستان انجام پذیرد.

شهردار لاهیجان : ورزش همگانی ورزشی هدفدار

آن گاه شهردار لاهیجان طی سخنانی گفت: انچه مسلم است هدف این همایش سخنرانی نیست، بلکه خروجی است که یا اعلام نیاز است یا هدف که امیدواریم در این جلسه به آن دست یابیم.

رضا کهالی افزود: هر کاری هدفمند باشد قطعاً کارنامه خوبی ارائه خواهد داد، ورزش همگانی تنها ورزش هدفداری است که در آن دخالت دادن ارگان ها، علی الخصوص شهرداری، شرکت ۵۰ درصدی مردم در این رشته ورزشی و استفاده از منتخبین ورزشی توصیه شده است

و ی اظهار داشت: جادارد در این جلسه آقای بابایی رئیس هیأت ورزش همگانی لاهیجان صحبت می کرد. قطعاً حرف هایی داشت که می توانست برای ورزش همگانی مفید باشد.

SAM_0688 SAM_0686 SAM_0684 SAM_0689 SAM_0690 SAM_0692 SAM_0693 SAM_0695 SAM_0730 SAM_0736 SAM_0737 SAM_0740 SAM_0741 SAM_0683SAM_0682SAM_0744SAM_0735 SAM_0726 SAM_0725 SAM_0724 SAM_0722 SAM_0719SAM_0743

 

About

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …