چاپ مطلب چاپ مطلب

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در گیلان

همای گیلان: جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در گیلان امروز  با اشاره به فراخوان آثار این جشنواره از ۲۵ آذرماه جاری اظهار کرد: از ابتدای دی‌ماه امسال تبلیغات محیطی جشنواره مذکور در استان آغاز می‌شود.

مهدی فخاری، زمان ثبت‌نام و ارسال آثار یا طرح به جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در گیلان را از ۲۰ دی‌ماه امسال اعلام کرد و افزود: مهلت ارائه آثار به جشنواره مذکور تمدید نمی‌شود.

وی با بیان اینکه افراد راه‌یافته به جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در گیلان تا ۲۵ دی‌ماه امسال معرفی می‌شوند، تصریح کرد: اواسط بهمن‌ماه امسال به مدت پنج روز آثار ارسالی به جشنواره بازبینی شده و در روز ششم آیین اختتامیه با معرفی نفرات برگزیده برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی دومین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در گیلان به بخش‌های مختلف این جشنواره اشاره کرد و گفت: تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، استندآپ کمدی، فیلم کوتاه، فیلم مستند و موسیقی از بخش‌های جشنواره مذکور است.

فخاری از تصمیم‌گیری شورای جشنواره ققنوس گیلان در ارائه موضوع‌های کشوری به منظور سهولت دانشجویان برای شرکت در جشنواره خبر داد و بیان کرد: موضوع‌های اقتصاد مقاومتی، عدالت و برابری، سبک زندگی امامان و معصومین (ع)، هنر غربی، هنر دینی، فرهنگ و آداب و رسوم بومی و محلی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، آیین‌ها و عزاداری ایرانی اسلامی، سبک زندگی و مطالعات دانشجویی در بخش کشوری جشنواره ارائه شده است.

وی به موضوع‌های استانی ارائه شده در جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در گیلان اشاره کرد و گفت: حجاب، نهضت جنگل و بیداری اسلامی، مفاخر گیلان، شهید و شهادت، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، محیط زیست، معضلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و بخش آزاد از موضوع‌های استانی جشنواره مذکور است.

مدیر روابط عمومی دومین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در استان گیلان متذکر شد: آثار برتر مطابق با موضوع‌های کشوری به تهران ارسال می‌شود.

فخاری با تأکید براینکه صاحب اثر باید دانشجوی یکی از دانشگاه‌های گیلان باشد، یادآور شد: بسیجی بودن یا داشتن کارت بسیج الزامی نیست.

//گیلان تایمز

About سردبیر

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …